Beantwoord

KPN Thuis

  • 31 January 2020
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

KPN Thuis kan ik niet koppelenĀ met inloggen bij mijn KPN.

We hadden altijd Telfort Mobiel en Telfort Thuis.

Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 January 2020, 18:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ER-ZĀ 

Ā 

Mijn Telfort wordt MijnKPN

DeĀ Mijn Telfort-omgeving wordt overgezet naarĀ MijnKPN. Met een Telfort ID kun je met dezelfde inloggegevens in MijnKPN. Heb je nog geen Telfort ID ofĀ KPN ID, dan kan je nuĀ zelfĀ een KPN ID aanmakenĀ en je mobiele abonnement toevoegen.

Een paar belangrijkeĀ punten over Telfort abonnementen in MijnKPN

  • MB's delen is niet mogelijk, maar wordt mogelijk wel weergegeven in MijnKPN. Zie ook de veelgestelde vragen hieronder.
  • De weergave van jouw bundel klopt momenteel mogelijk niet. Hier werken we aan. Jouw bundel en de bundelperiode blijvenĀ zoals je gewend bent.

Ā 

Is jouwĀ Telfort thuis dan alĀ overgezet naar KPN Thuis? Zoniet, dan is het ook nog niet zichtbaar in Mijn KPN.Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @ER-Z, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Telfort mobiel is sinds 26 januari overgezet naarĀ KPN Mobiel. Voor je mobiele abonnement kan je nu de gegevens inzien in MijnKPN, met dezelfde inloggegevens die je gebruikt voor jouw MijnTelfort omgeving (e-mailadres en wachtwoord). Daar hoef je niks voorĀ te wijzigen!

Echter, je vaste diensten zijn nog niet omgezet naar KPN (in ieder geval niet automatisch). Misschien heb je zelf het abonnement omgezet, maar vanuit KPN is de overzetting nog niet gedaan (zoals bij mobiel het al welĀ geregeld is). Je vaste diensten van Telfort kan je dusĀ nog niet koppelen aan MijnKPN, maar gewoon nog inzien in de MijnTelfort omgeving.

Beste Suzan,

OkƩ, duidelijk.

Bedankt

Ā 

Reageer