Vraag

KPN verdubbelaar onterecht al twee maand gestopt

  • 7 August 2020
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik had kpn verdubbelaar. Die was onterecht stop gezet. Erg vaak over gebeld en nog steeds niet opgelost. Kan dit aub zsm worden opgelost? Eerste keer werd direct telefonisch geactiveerd, laatste keren wordt weer steeds gezegd 'verzoek' loopt. Duurt al 2 maand. 

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @LUwland, welkom en excuses voor de late reactie! Staat ‘ie inmiddels weer aan? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. 

Beste Marcie, Bedankt voor de reactie.

Na 3 maanden meerdere keren gehoord te hebben via telefoon, email én chat, kreeg ik tijdens het laatste gesprek te horen dat KPN sinds enkele maanden mijn type contract niet meer aanbied en ik tegenwoordig een hussel-abonnement heb, wat dat dan ook mag betekenen.

In ieder geval betekende dit dat ik geen korting en verdubbeling van mijn mobieledmobiele heb. De belofte dat dezde korting enben verdubbelaar zou blijven nadat Telfort overging naar KPN is hiermee niét nagekomen. 

Welk voordeel er nu wel is weet ik niet. Wel ontzettend vermoeiend om dit als 'resultaat' te hebben nadat KPN me al maanden verteld "u hoort de verdubbelaar wel te hebben maar de aanvraag loopt nog".

Ik kijk over een tijd wat ik ermee doe, momenteel zijn de mb's te weinig en de service ondermaat.

 

Mvg

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie het inderdaad.. Je krijgt geen verdubbeling met Hussel vaste diensten in combinatie met je oud-Telfort abonnement. Ik kan hier niets aan veranderen :-(. Erg vervelend dat je dit niet eerder verteld is, mijn excuses hiervoor!