Beantwoord

KPN Voordeel / Mobiel / Internet

  • 1 April 2020
  • 9 reacties
  • 202 keer bekeken

Badge

Hey,

Ik heb al bijna een jaar een sim only abbonement bij jullie lopen op.


Dit was normaal tegen de 18,- aan aan abbonementskosten.

Nu kwam ik in jullie winkel op de Haarlemmerstraat, te Leiden omdat ik graag KPN wilde in mijn nieuwe woning.
Dit is gelukt! ik heb internet en de service was verder top.
Wat ook top zou zijn is dat ik van mijn mobiele abbonement 5 euro korting zou krijgen.


Nu krijg ik alleen zo juist een mailtje dat “Mijn voordelen zijn stopgezet”. Omdat het internet en mijn mobiel blijkbaar op verschillende adressen staan. Dat is gek, toch? We hebben het in de winkel aangepast.

Tevens heb ik ook nog niet de 5,- euro korting gekregen die ik op mijn mobiele abbo zou krijgen.

Kunnen jullie het na gaan / en of recht zetten?!

Kunnen jullie zien welke emailadres ik gebruik?


Met een vriendelijke groet,


Giel Borsboom, aka, Klaagvaak

icon

Beste antwoord door Susan_ 14 April 2020, 20:54

Bekijk origineel

9 reacties

Badge

Hey,

ik vroeg me af of het bericht is aangekomen en zo ja, wanneer jullie denken dat deze in behandeling wordt genomen? That's it!
Als ik een ander medium moet gebruiken dan hoor ik dat ook graag…!

Giel

Het is momenteel erg druk zodat het wel enkele dagen kan duren voordat een moderator aan jouw topic toekomt. Heb je al eens in MijnKPN gekeken? Daar kun je de abo's  ook aan elkaar koppelen zodat de voordelen wel beschikbaar komen.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Klaagvaak, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het lijkt erop alsof je mobiele nummer nog niet verhuisd is.. Kan dat kloppen? Want als beide abonnementen op hetzelfde adres staat geregistreerd, zou je de voordelen moeten ontvangen! Heb je dit in MijnKPN al gecontroleerd?

Mocht dat niet overeenkomen dan moet je een verhuizing voor het mobiele nummer aan ons doorgeven. Wanneer dat verwerkt is kan je de voordelen aanvragen. Staan ze wel op hetzelfde adres geregistreerd maar lukt het niet met aanmelden? Dan help ik je graag verder! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het 06-nummer (bij klantnummer mobiel)? Als je mij een seintje geeft als dat gelukt is, kan ik de systemen even induiken!

Reputatie 7
Badge +21

@Klaagvaak, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen, of is het inmiddels voor jou alweer opgelost?

Badge

Hey Susan,

 

Ik heb bij mijn KPN de adressen idd allebei op mijn nieuwe woonadres gezet.

Dat zou nu goed moeten zijn.

Verder vraag ik me af wat ik anders nog moet doen.

Kan jij in zien of de voordeel voor mijn mobiel weer actief is?

 

Klaag

Reputatie 7
Badge +21

@Klaagvaak, ik denk dat het fout gaat bij het factuuradres van je mobiele abonnement, maar dat is een gokje. Ik kan zonder gegevens niks inzien. Dus wil je jouw Forum profiel aanvullen met de gevraagde gegevens (en ook op opslaan/bewaren drukken) zodat ik het een en ander kan nakijken?

Badge

Hey Susan!

Goed ik heb zojuist al mijn gegevens aangevuld. Inclusief de beide klantnummers (mobieL + internet).

Ikhoor het graag van je


Mvg,


Giel Borsboom

Reputatie 7
Badge +21

@Klaagvaak, het factuuradres van het mobiele nummer was inderdaad nog niet verhuisd! Ik heb dat meteen even geregeld, het kan een werkdag duren voordat het is gewijzigd. Ik zal donderdagochtend even kijken of het gelukt is, en dan ook de aanmelding voor de voordelen in orde maken! Hier krijg je dan vanzelf bericht over, als de voordelen geactiveerd zijn!

Reputatie 7
Badge +21

@Klaagvaak als het goed is, zijn de voordelen zojuist aangezet!

Reageer