Vraag

KPN-voordelen vervallen na verandering in contact

  • 12 February 2021
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

Ik heb onlangs mijn oude internetcontract van kpn beëindigd en direct een nieuwe genomen. De eind en starttermijn hebben elkaar met 1 maand overlapt.

Desondanks krijg ik bericht dat door de opzegging, mijn kpn-voordelen worden beëindigd. Kunnen deze toch weer vanstart gaan na i het ingaan van mijn nieuwe internetcontract bij kpn?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik neem aan dat dat voordelen zijn als gratis zenderpakket (espn of pluspakket). Die vervalt inderdaad met een nieuw abonnement. Want onder Hussel is er alleen korting bij afname van een “entertainmentpakket” van € 5 ongeacht het aantal entertainmentpakketten. Daarvoor moet je op hetzelfde adres dan ook minimaal één mobiel KPN abonnement hebben naast het abonnement van de vaste lijn.

Reputatie 1

Dank voor je antwoord Peter. Ik heb ook 1 mobiel abonnement op hetzelfde adres. Het pluspakket vind ik niet zo belangrijk maar wel de 5 euro korting op mijn mobiel abonnement. Ik heb net nog even gekeken en ze hebben deze korting nog niet verwijderd. Hopelijk blijft deze.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Michael ok, leuk dat je actief bent op het forum! :relaxed:

Heeft de reactie van Peter voor opheldering gezorgd, of heb je inmiddels al via een andere weg contact gehad hierover? Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan gerust weten.

Reputatie 1

|Vooralsnog lijkt het er op dat de korting op mobiel bellen overeind blijft, maar anders zou het voor mij reden zijn om het abonnement te beëindigen.