Beantwoord

leuke acties/korting van KPN


Goedemiddag, ik wil dit toch even kwijt. Ik ben al heel veel jaren klant van KPN. Geregeld hoor ik via de radio of tv en is online te lezen, dat er leuke acties/kortingen zijn voor nieuwe klanten. Super leuk natuurlijk maar als vast klant mis of pis ik altijd naast het potje. Dit valt mij toch altijd erg tegen. Wij zijn nu echt aan het kijken of we toch kunnen overstappen naar een andere profider. Is hier niks aan te doen of kan er ook elke jaar wat geregeld worden voor de vaste klanten. Het is altijd alleen maar voor nieuwe klanten, maar zo hou je je vasten klanten ook niet tevreden. Wij hebben nooit een extraatje gekregen toen wij bij jullie lid werden en nu wordt er 2x in het jaar geadverteerd met allerlei leuke acties of kortingen.

Met vriendelijke groet, Sandrine Ijkhout - Bes
icon

Beste antwoord door Bart_ 30 november 2018, 14:14

Dag Sandrine. Welkom hier en dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit hier te melden. Als eerste ben ik heel blij dat je al zo lang klant bij ons bent en ik hoop dat je ondanks dit verhaal nog langer bij ons wilt blijven.

Zoals elke andere provider bieden we nieuwe klanten een mooie welkomstaanbieding. Die zul je toch ook hebben gekregen toen je klant bij ons werd. Verlengaanbiedingen hebben we inderdaad niet. Dat heeft uiteraard een reden. Je kunt bij wijze van spreke elke klant een hele flinke verlengbonus geven, maar dan zullen de reguliere abonnementskosten weer omhoog moeten om het kostenefficiënt én eerlijk voor iedereen te houden.

Wij, als provider, zijn juist enorm blij het vertrouwen van klanten die langer bij ons blijven. We willen uiteraard wel iedereen tevreden houden, tegen een concurrerende prijs. We bieden zeker extra voordeel, bijvoorbeeld met KPN Compleet, waarbij je meer voordeel krijgt naarmate je meer producten van ons afneemt. Denk aan verdubbeling van je databundel en een gratis zenderpakket.

Maar natuurlijk ben je niet alleen klant bij een provider om de korting of de geweldige aanbieding. Je bent ook klant omdat je het product waardeert om zijn betrouwbaarheid en de bijbehorende service. Dat is iets waar we ook voortdurend in investeren en ik hoop dat je dat ook waardeert.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Sandrine. Welkom hier en dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit hier te melden. Als eerste ben ik heel blij dat je al zo lang klant bij ons bent en ik hoop dat je ondanks dit verhaal nog langer bij ons wilt blijven.

Zoals elke andere provider bieden we nieuwe klanten een mooie welkomstaanbieding. Die zul je toch ook hebben gekregen toen je klant bij ons werd. Verlengaanbiedingen hebben we inderdaad niet. Dat heeft uiteraard een reden. Je kunt bij wijze van spreke elke klant een hele flinke verlengbonus geven, maar dan zullen de reguliere abonnementskosten weer omhoog moeten om het kostenefficiënt én eerlijk voor iedereen te houden.

Wij, als provider, zijn juist enorm blij het vertrouwen van klanten die langer bij ons blijven. We willen uiteraard wel iedereen tevreden houden, tegen een concurrerende prijs. We bieden zeker extra voordeel, bijvoorbeeld met KPN Compleet, waarbij je meer voordeel krijgt naarmate je meer producten van ons afneemt. Denk aan verdubbeling van je databundel en een gratis zenderpakket.

Maar natuurlijk ben je niet alleen klant bij een provider om de korting of de geweldige aanbieding. Je bent ook klant omdat je het product waardeert om zijn betrouwbaarheid en de bijbehorende service. Dat is iets waar we ook voortdurend in investeren en ik hoop dat je dat ook waardeert.

Reageer