Beantwoord

Mail gekregen over vervallen Compleetvoordeel

  • 6 November 2019
  • 9 reacties
  • 306 keer bekeken

Goedemorgen,

 

zojuist krijg ik hetzelfde mailtje dat mijn compleet voordeel komt te vervallen, echter heb ik niks aangepast en zou dit nog gewoon moeten gelden. 
 

ik kijk uit naar uw reactie.

 

mvg, Sarella Simonis

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 8 November 2019, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

zojuist krijg ik hetzelfde mailtje dat mijn compleet voordeel komt te vervallen, echter heb ik niks aangepast en zou dit nog gewoon moeten gelden. 

Kan je hier eens een screenshot plaatsen van dat mailtje?

Wel even jouw eigen e-mail adres wegpoetsen.

Welke abonnementen heb je allemaal bij KPN lopen?

Wij hebben internet, televisie en een mobiel abonnement lopen.

 

Reputatie 7

En zowel het mobiele abonnement als het Internet en TV abonnement zijn niet gewijzigd?

Is jouw mobiele abonnement wellicht van telfort naar KPN overgezet?

Goedendag, alles is afgesloten bij kpn en ongewijzigd gebleven. Kan ik u privé mailen zodat jullie mijn gegevens in kunnen zien?

 

mvg Sarella Simonis

Badge +19

Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag. De gegevens in uw profiel zij alleen zichtbaar voor de kpn medewerker en u zelf. Dus niet hier plaatsen.

Reputatie 7

Hallo @Sarella, welkom bij ons op het forum. Als je nog steeds alle pakketten hebt die je voorheen had met KPN Compleet, snap ik dat je zo'n mailtje niet aan ziet komen. Ik bekijk de situatie graag voor je. Zou je daarvoor de gegevens die Joep noemt op je forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik voor je kan kijken.

Hallo Jasper,

 

de gegevens zijn aangevuld. Het klantnummer kan ik zo snel niet vinden maar ik denk dat u die wel via de postcode kunt achterhalen.

 

mvg Sarella

Reputatie 7

Daarmee heb ik het gevonden inderdaad @Sarella, merci. Ik ben daarmee gaan kijken en ik zie dat er op het adres 1 vaste aansluiting is en 2 mobiele abonnementen. Daarvan is 1 mobiel abonnement niet aangemeld bij KPN Compleet, de andere twee abonnementen zijn samen wel compleet. Kreeg je deze mail naar aanleiding over een mobiel abonnement of over het vaste abonnement? Als het over het mobiele nummer dat eindigt op 81 gaat, kan je die opnieuw toevoegen aan KPN Compleet via deze pagina. Lukt dat?

Reputatie 7

Hoi @Sarella, ging het inderdaad om dat nummer en heb je het al opnieuw kunnen toevoegen?