Beantwoord

Mail over vervallen Husselvoordeel en Pluspakket

  • 28 April 2021
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een 2 emails ontvangen van KPN (gecheckt op echtheid; noreply@kpn.com) met de melding dat mijn husselvoordeel en daarmee mijn pluspakket is komen te vervallen omdat “U hebt 1 van uw KPN producten geannuleerd, opgezegd of verhuisd”. Dat klopt echter niet, ik heb helemaal niets veranderd aan mijn abonnement. Ik ben nu in het buitenland en kan KPN bovendien niet bellen op het internationale nummer omdat een bandje aangeeft dat er een technische storing is. Ik zie verder op dit forum dat dit meer mensen onterecht is overkomen. Graag het verzoek aan KPN ook in mijn case te duiken en eea terug te draaien.

MvG 

Edgar Wever

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 April 2021, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Edgar68, welkom op ons forum! Deze berichten komen meestal voor bij verlengingen,verhuizingen of grote aanpassingen bij het abonnement. Ik kijk graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Vanuit het buitenland kun je ook met ons chatten via www.kpn.com/service trouwens, dat praat soms wat makkelijker omdat we daar direct contact hebben!