Een jaar geleden ben ik overgestapt naar jullie zusterbedrijf Solcon. De afspraak destijds was dat ik het kpn mailadres kosteloos kon behouden. Het afgelopen jaar kreeg ik ook steeds een nul factuur. Deze week heb ik een mail ontvangen dat ikĀ 7,50 per maand moet gaan betalen. Solcon klantenservirce adviseert mij contact op te nemen met KPN.
Dit heb ik gedaan met de afdeling Verhuizen en Opzeggingen. KPN geeft aan dat Solcon het moet regelen en adviseert mijĀ om weer met Solcon te bellen omdat zij het KPN mailadres moeten overnemen.
Ā
Solcon gebeld en zij geven aan dat ik toch echt bij KPN moet zijn maar dan bij een andere afdeling.
Uiteraard heb ik hier geen zin in om constant van de ene naar de ander partij gestuurd te worden. Ā De medewerker van Solcon heeft aangegeven dat hij vandaag contact met jullie opneemt en dit regelt.
Het is absurd dat twee bedrijven (moeder en dochter) die bij elkaar in de systemen kan kijken volgens Solcon dit niet kunnen regelen en mij als klant het advies blijft geven om de andere partij te bellen ādie moeten het regelenā
Bovenstaande heb ik net geprobeerd per chat door te geven maar opeens werd de verbinding verbroken.
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel