Beantwoord

Mb delen kpn compleet - Meer dan 1000mb versturen moet makkelijker worden

• 17 januari 2016
  • 10 reacties
  • 1058 keer bekeken

Reputatie 2
Het zou veel makkelijker moeten worden om meer dan 1000mb te versturen. Mijn vrouw heeft nu 20gb data pm en hiervan mag ik 10gb maandelijks hebben (zelf heb ik 10gb,maar ik ben een groot verbruiker) nu wordt ik elke maand gek om 10x 1000mb te versturen.

Na elke 1000mb moet je weer een paar min wachten anders krijg je een FOUTMELDING!

Voeg aub de optie toe om zelf het aantal mb in te vullen want elke maand 10x 1000mb te versturen om de paar minuten is geen pretje meer.

Het zou veel handiger zijn om een optie toe te voegen dat je zelf het aantal mb's kan invullen om te verzenden. Als ik dan bijv 10.000 invul dat ik dan in 1x alles toegevoegd krijg.

icon

Beste antwoord door Erik_ 8 maart 2016, 16:03

Ik heb een bericht teruggekregen van de collega die over de MijnKPN app gaat. Het lijkt dat we het verkeerd hebben begrepen. Ze hebben het wel al meegenomen in de ontwikkeling maar het is nog niet klaar. De verwachting is dat het ergens in mei beschikbaar zal komen.

Joran heeft spijt dat hij iets te enthousiast is geweest.

Joran

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Mijn vrouw heeft het al opgegeven, als ik de 10gb wil moet ik het zelf naar mijn account sturen
Reputatie 7
Badge +28
Dag Elroy,

Dit is een goed punt. De gekozen opties zouden het makkelijker moeten maken om snel MB's te delen. Met grotere bundels werkt dit zeker niet handig. Elke keer dat je een bundel deelt duurt het even voor dit aan onze kant verwerkt is, daarom de foutmelding als je dit snel achter elkaar doet. Zelf het aantal MB's invullen lijkt me, in toevoeging op de bestaande snelle opties, een prima plan. Ik geef dit als suggestie door aan de app-ontwikkelaars. Hopelijk krijgen we deze optie in de nabije toekomst!

Reputatie 2
Bedankt, voor de ontwikkelaar zou dit een makkie moeten zijn om gewoon een zelf in te vullen waarde toe te voegen met het programma waarmee ze werken, hopelijk dat dit sneller komt dan mijn contractsperiode aangezien ik een (erg) groot verbruiker ben en geen zin heb om elke maand 30 minuten te besteden om extra data te krijgen.

Is er trouwens ook al wat bekend over nieuwe databundels? Want zoals het er nu naar uitziet zijn jullie niet de provider met de hoogste databundel (zou wel graag klant willen blijven vanwege kpn compleet, maar databundel is voor mij een grotere prioriteit)

Reputatie 7
Badge +28
De ontwikkelaars hebben direct laten weten positief te zijn over jouw signaal. Dit wordt opnieuw bekeken en mogelijk aangepast in een toekomstige update van MijnKPN. Hoe dit precies gaat werken gaan we nog uitzoeken, maar dit is alvast goed nieuws :)

Over nieuwe bundels heb ik nog geen informatie! Als er nieuwe bundels komen promoten we deze actief. Nieuws daarover vind je dan uiteraard op het forum, maar ook op nieuwssites zoals Tweakers.net.

Reputatie 7
Badge +28
: We zijn er mee bezig 🙂 Er komt wel meer bij kijken dan ik had verwacht. Vormgeving is een belangrijk punt. De designers willen een simpel, overzichtelijk scherm houden. We beginnen daarom met de optie om 5000MB te delen. Een vrije keuze komt misschien nog in de toekomst, maar hopelijk maakt dit het al iets makkelijker. Met de volgende update kun je de 5GB-optie verwachten!

Reputatie 2
Thanks, dat is al een stuk beter! Nu hoef ik maar 2x 5000mb per maand te sturen. Duurt ongeveer 2 tot 3 min per keer. 10x 1000mb is eigenlijk gewoon niet te doen. (oke, ik ben natuurlijk een uitzondering, want ik denk niet dat veel mensen gewoon 10gb per maand weggeven)
Reputatie 2
Hallo Joran, vandaag de nieuwe update geïnstalleerd maar helaas geen 5gb optie... Enig idee of dit nog op korte termijn komt?
Reputatie 7
Badge +28
Ha, Elroy! We zien hier inderdaad ook dat de optie niet in de nieuwe update is meegenomen :( Ik heb het gelijk nagevraagd, zodra ik duidelijkheid heb kom ik erop terug!

Reputatie 2
Oke bedankt, ik zie je antwoord wel verschijnen
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb een bericht teruggekregen van de collega die over de MijnKPN app gaat. Het lijkt dat we het verkeerd hebben begrepen. Ze hebben het wel al meegenomen in de ontwikkeling maar het is nog niet klaar. De verwachting is dat het ergens in mei beschikbaar zal komen.

Joran heeft spijt dat hij iets te enthousiast is geweest.

Joran

Reageer