Mb delen lukt niet

Ik probeer mb’s te delen met mijn dochter. We hebben totaal pakket. Ze is aangemeld bij mij. Maar krijg het niet voor elkaar om een groep of familie te maken. Snap er niets van. Wie kan mij helpen

Groetjes de wanhopige

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Welke pakketten/abonnementen van KPN hebben jullie precies? Internet/tv thuis, mobiele abonnementen? Zijn al deze pakketten/habonnementen geregistreerd op hetzelfde adres en aangemeld voor KPN Compleet, bijv. via deze pagina? https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Joyce. Welkom op het forum.

Wat jammer dat het nog niet wil lukken. Heb je iets aan de tips van Jos gehad?
Mocht je dit issue nog steeds hebben, laat het me weten. 🙂
Ik probeer ook MB te delen en al een paar dagen krijg ik de melding wegens technische storing niet mogelijk probeee het later. Ik weet niet hoeveel later, later is.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @MB delen en technische storing, welkom hier! Ik zoek graag voor je uit waarom het niet lukt 🙂 Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht? Hoor graag van je!
Ook ik krijg al een week de melding dat ik geen mb kan delen met mn dochter door technische storing...
Had zelfde probleem. De MB's die je in december kado hebt gekregen kan je niet delen. Alleen je reguliere MB's kun je delen.
Reputatie 7
Badge +10
@Ursula74, deel je de mb's via de website of via de app? Als je beide mogelijkheden hebt geprobeerd, kan je dan vertellen of het allebei niet werkt of bijvoorbeeld alleen via de app niet?

@gevans, decembercadeau MB's kunnen inderdaad niet gedeeld worden. Iedereen met een KPN abonnement krijgt deze gratis bundel.
Natasja schreef:

@Ursula74, deel je de mb's via de website of via de app? Als je beide mogelijkheden hebt geprobeerd, kan je dan vertellen of het allebei niet werkt of bijvoorbeeld alleen via de app niet?

@gevans, decembercadeau MB's kunnen inderdaad niet gedeeld worden. Iedereen met een KPN abonnement krijgt deze gratis bundel.

Ik doe dit altijd via de app

Reageer