Beantwoord

Mb delen lukt niet

  • 25 May 2020
  • 6 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik heb 2 mobiele nummers gekoppeld aan mijn “mijn kpn” codes gekregen en ingevuld maar ik kan geen mb delen. Bij het kopje mb delen zie ik geen ander nummer staan waar ik mee wil delen. Beide nummers vind ik wel gewoon terug in de app “mijn kpn”

groeten Martin 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 June 2020, 09:06

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @Maebritt , ben je toevallig een Telfort klant die automatisch is overgezet naar KPN eind januari?

Indien ja, dan is mb's delen niet mogelijk.

Als je een echte KPN klant bent wacht dan de reactie van een moderator af s.v.p.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Maebritt. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen MB's kan delen. Ik zoek graag voor jou uit wat hiervan de reden is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik een medewerker gesproken en blijkbaar was het nummer niet gekoppeld. Dit kan 72 uur duren wat ik wel erg lang vind duren overigens. Maar we wachten af. 

Profiel ingevuld 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist voor jou uitgezocht en het klopt dat één mobiel nummer nog niet gekoppeld was. Ik heb dit zojuist alsnog gedaan en als het goed ik kan je nu wel MB's delen. Zou je dit willen testen? Ik hoor graag van je of het werkt.:relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist voor jou uitgezocht en het klopt dat één mobiel nummer nog niet gekoppeld was. Ik heb dit zojuist alsnog gedaan en als het goed ik kan je nu wel MB's delen. Zou je dit willen testen? Ik hoor graag van je of het werkt.:relaxed:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je inmiddels MB's kan delen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer