Beantwoord

Mb delen; mb's gekregen maar eind van de maand zijn de mb's weg

• 3 juni 2018
  • 8 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb in mei mb's gekregen van mijn broer omdat mijn mb's bijna op was. Nu had ik weer 2.0 gb erbij. Maar ik merkte op 1 juni dat in eens de 2.0 gb verdwenen was. Hoe kan dit. Het kan toch niet zo zijn. Zodra nieuwe maand begint dat dat andere vervalt?
icon

Beste antwoord door joss1965 4 juni 2018, 08:00

@Carola33, dat is precies wat er gebeurt: aan het einde van de maand vervallen je oude MB's, inclusief de MB's die je gekregen hebt van een huisgenoot. Dat is dus wel iets om rekening mee te houden.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Carola33, dat is precies wat er gebeurt: aan het einde van de maand vervallen je oude MB's, inclusief de MB's die je gekregen hebt van een huisgenoot. Dat is dus wel iets om rekening mee te houden.
Dat is toch belachelijk dat is letterlijk diefstal heb het toch niets voor niets gekregen...
Reputatie 7
Badge +10
Het is bij alle providers zo dat je MB's vervallen aan het einde van de maand (uitzonderingen daargelaten). Ook de MB's van je broer zouden eind mei zijn vervallen.
Bij telfort gaan de mb's mee. Ik blijf erbij dat ik het diefstal vind! Je betaald er toch voor!
Reputatie 7
Badge +10
Je betaalt voor een abonnement waarin afgesproken is dat ongebruikte MB's aan het eind van de maand vervallen. Daar zie ik geen diefstal in.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Carola en welkom hier op het Forum. Joss legt eigenlijk precies uit zoals het zit. Bij onze abonnementen vervallen je oude mb’s aan het einde van de maand en aan het begin van een nieuwe maand krijg je weer nieuwe.

Ik snap wel dat het jammer is, maar ik zou het zelf geen diefstal noemen. Je betaalt maandelijks en daar krijg je ook een maandelijks tegoed voor.
Precies je betaald er voor!!! dus die mb's zijn dan van jou!!! Als ze dan einde van de maand van je af worden genomen zie ik dat als een soort van diefstal. Ik denk er serieus over na om kpn op te zeggen en na een andere provider te gaan die wel netjes met je mb's om gaan en mee gaan naar de volgende maand.
Reputatie 7
Badge +10
Het staat je vrij (binnen de voorwaarden van je abonnement) om op te zeggen en over te stappen naar een provider waar je beter af denkt te zijn. Ik adviseer je dan wel om het contract goed te lezen, want dan hoef je de volgende keer misschien niet moord en brand (en diefstal) te schreeuwen.

Reageer