Beantwoord

mb delen met kidssim lukt niet

  • 21 September 2020
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik kan geen mb's delen met mijn dochters kids Sim haar nr staat er niet bij. Ze staat wel gewoon in mijn app erbij maar niet bij mb’s delen. Ik kan haar ook niet activeren. Hoe kan ik dit regelen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 September 2020, 12:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @SimoneMeijer. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om mb's te delen met jouw dochter. Ik zal uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer(s) willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb het gedaan ✅ 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele nummer van jouw dochter zojuist toegevoegd aan het KPN Compleet/Hussel huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt om mb's te delen?

Het is gelukt super bedankt!!

Reputatie 7
Badge +21

@SimoneMeijer Graag gedaan!