Beantwoord

Mb’s delen

• 15 december 2017
  • 9 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren problemen met mb,s versturen.
Geeft een technische storing als mededeling
Wanneer is dit opgelost?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Marcia_ 18 december 2017, 08:27

Het is me nu duidelijk! Het probleem is dat je de 5GB die we je als decembercadeau hebben gegeven, niet kunt delen. Van je reguliere tegoed is er nog maar 38 MB beschikbaar. Je zult dus moeten wachten tot de nieuwe maand helaas! Is het jou nu ook duidelijk? Als je nog vragen hebt, laat het maar weten.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste @Juditha, welkom! Wil je het nog eens proberen? Ik heb net 50 MB gedeeld met mijn man en dat werkte gewoon! Als het bij jou nog niet lukt, moeten we even kijken of er niets aan de hand is.
Het lukt nog steeds niet vanwege een technische storing.
Ik kan vanaf 16 dec geen mb s delen. Technische storing. Wie heeft hier ook last van
Reputatie 7
Badge +10
Je kunt beter verder gaan op het topic dat hierover al loopt, https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/mb-s-delen-442718/index1.html#post562222. Een nieuw topic maakt het niet overzichtelijker.
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb de berichten even samengevoegd, zoals Jos zegt, kunnen we het beter in één topic houden. Daarnaast heb ik je gegevens er even bijgehaald en zie over de afgelopen 3 dagen volgende berichten:

***895>:U hebt 50 MB ontvangen. Uw resterende bundeltegoed voor deze maand is nu 2377 MB
***987>:U hebt 50 MB verzonden naar ***728. Uw resterende bundeltegoed voor deze maand is nu 239 MB
***987>:U hebt 50 MB verzonden naar ***895. Uw resterende bundeltegoed voor deze maand is nu 189 MB
***895>:U hebt 500 MB verzonden naar ***728. Uw resterende bundeltegoed voor deze maand is nu 1697 MB
***987>:U hebt 50 MB verzonden naar ***728. Uw resterende bundeltegoed voor deze maand is nu 139 MB.
***987>:U hebt 50 MB verzonden naar ***728. Uw resterende bundeltegoed voor deze maand is nu 89 MB.
***895>:U hebt 1000 MB ontvangen. Uw resterende bundeltegoed voor deze maand is nu 2607 MB
***895>:U hebt 50 MB ontvangen. Uw resterende bundeltegoed voor deze maand is nu 2479 MB
en als laatste gisteren om 7:51 uur:
***987>:U hebt 50 MB verzonden naar ***895. Uw resterende bundeltegoed voor deze maand is nu 38 MB.

Dat lijkt dus allemaal heel goed te gaan. Krijg jij deze sms'jes ook? Van welk nummer (graag alleen laatste 3 cijfers, want dit is openbaar) lukt het anders niet om MB's te versturen? Wil je het eens proberen en daarna meteen in MijnKPN kijken of het er wel bij gekomen is?
Hoi Marcia.

Bovenstaand is correct maar ik heb nog ruim 5000 mb om te versturen naar mijn zoon in Spanje met nummer eindigend op 895 ik heb als test verstuurd 50 mb naar ...728 maar nu lukt het sinds 16 dec niet om nog meer mb te sturen naar ..895 dat is nu het probleem wat ik niet begrijp.
Voor alle duidelijkheid ik wil mb versturen van 987 naar 895
Reputatie 7
Badge +27
Het is me nu duidelijk! Het probleem is dat je de 5GB die we je als decembercadeau hebben gegeven, niet kunt delen. Van je reguliere tegoed is er nog maar 38 MB beschikbaar. Je zult dus moeten wachten tot de nieuwe maand helaas! Is het jou nu ook duidelijk? Als je nog vragen hebt, laat het maar weten.
Oooo, nu begrijp ik het. Hier was ik niet van op de hoogte.
Bedankt voor je uitleg

Reageer