Beantwoord

MB's delen

  • 29 September 2019
  • 3 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik wil graag de MB's van mijn partner met mijzelf delen. Zie echter geen gegevens van hem. Hoe pas ik dat aan. Mijn partner weet geen inloggegevens meer....

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 October 2019, 12:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Happykate. Om MB's te delen moet je inloggen bij MijnKPN. Ik zie dat nog niet alle mobiele abonnementen een MijnKPN account hebben. Aanmelden kan via KPN.com/MijnKPN. Na het aanmaken van MijnKPN kies je voor de optie 'MB's delen" en selecteer je de hoeveelheid MB's en kies je het 06-nummer van de ontvanger. Laat je mij weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Happykate. Om MB's te delen moet je inloggen bij MijnKPN. Ik zie dat nog niet alle mobiele abonnementen een MijnKPN account hebben. Aanmelden kan via KPN.com/MijnKPN. Na het aanmaken van MijnKPN kies je voor de optie 'MB's delen" en selecteer je de hoeveelheid MB's en kies je het 06-nummer van de ontvanger. Laat je mij weten of het is gelukt?
Is het inmiddels gelukt om MB's te delen? Als het nog steeds niet is gelukt, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Happykate. Om MB's te delen moet je inloggen bij MijnKPN. Ik zie dat nog niet alle mobiele abonnementen een MijnKPN account hebben. Aanmelden kan via KPN.com/MijnKPN. Na het aanmaken van MijnKPN kies je voor de optie 'MB's delen" en selecteer je de hoeveelheid MB's en kies je het 06-nummer van de ontvanger. Laat je mij weten of het is gelukt?Is het inmiddels gelukt om MB's te delen? Als het nog steeds niet is gelukt, dan hoor ik dat graag van je!

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer