Beantwoord

MB's delen

  • 28 October 2019
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik zie dat er meer problemen zijn. Ik krijg het ook niet voor elkaar. Waarom maakt KPN dit altijd zo ingewikkeld.

 

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 November 2019, 09:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@Bart Wezenberg. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het bij jouw ook niet lukt. Zou je naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een bericht achter in dit topic?

Goede morgen Vikash,

 

Ik heb de gegevens ingevuld. 

Het klantnr mob is van het nummer *****  van mijn eigen nummer die per 21 okt weer op mijn naam is gezet heb ik nog geen factuur ontvangen.  Ik hoop dat dit in de toekomst op 1 factuur komt te staan.  In december komt er nog een 3e nummer bij . Contract is reeds afgesloten. 

Vriendelijke groet Bart Wezenberg 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Jouw mobiele abonnementen zijn inderdaad niet aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.Ik heb het zojuist intern doorgezet naar de KPN Compleet Desk. Mijn collega's zorgen ervoor dat deze voordelen alsnog aan jouw mobiele abonnementen worden toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Jouw mobiele abonnementen zijn inderdaad niet aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.Ik heb het zojuist intern doorgezet naar de KPN Compleet Desk. Mijn collega's zorgen ervoor dat deze voordelen alsnog aan jouw mobiele abonnementen worden toegevoegd.

Ik zie dat mijn collega's het probleem inmiddels al verholpen hebben. Als het goed ik kan je nu wel MB's delen. Anders hoor ik het graag van je!

Goedemorgen Vikash,

Complimenten dat je het nog even nagekeken hebt. Inderdaad is alles geregeld nu. In december komt er een nieuw abbonement bij met nummer behoud afkomstig van Hollandse nieuwe.  Deze moet dan ook in de bundel. Ik probeer dat uiteraard zelf te doen. Mocht dit niet lukken roep ik je hulp weer in. 

Ik ben reeds vanaf 1986 klant van KPN en vanaf 1993 mobiel. (Erikson telefoon 😁) alleen nu is het privé en voor 2016 zakelijk.  

Vriendelijke groet Bart Wezenberg 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Bart Wezenberg. Wat goed dat het nu geregeld is. Als je mijn hulp nog nodig hebben in december, dan weet je mij te vinden! :slight_smile:

Reageer