Beantwoord

Mb's delen activeren

  • 24 November 2019
  • 11 reacties
  • 164 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik wil mijn MB ook delen met mijn 2 kids maar lukt niet ...is het zo dat het abro vorige maand is gepost??

icon

Beste antwoord door schatje500 24 November 2019, 21:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi schatje.

Klinkt wel gek, "Hoi schatje”. Maar dat is nou eenmaal je profielnaam bij ons, hehe.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag beide 06-nummers ergens vermelden. Dan ga ik voor je bezig. :) 

Reputatie 1
Badge

Alex_P ... helemaal top gedaan en privé bericht gestuurd met de 2 06 nummers 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi schatje.

Klinkt wel gek, "Hoi schatje”. Maar dat is nou eenmaal je profielnaam bij ons, hehe.

😂 ik vind het wel grappig bedacht deze Forumnaam @schatje500, 🤣 tegen deze klant kunnen ze niet boos doen, want dan wordt er gezegd “Schatje!” 😜

Reputatie 1
Badge

Hoi schatje.

Klinkt wel gek, "Hoi schatje”. Maar dat is nou eenmaal je profielnaam bij ons, hehe.

😂 ik vind het wel grappig bedacht deze Forumnaam @schatje500, 🤣 tegen deze klant kunnen ze niet boos doen, want dan wordt er gezegd “Schatje!” 😜

Dank je wel @Dennis Schreve ❤😁🥳

Reputatie 7
Badge +24

Alex_P ... helemaal top gedaan en privé bericht gestuurd met de 2 06 nummers 

Dankjewel :wink:,  zou je het nu nogmaals willen proberen? Zou nu moeten werken zover ik het vanaf hier kan zien. 

Laat het me anders even weten. 

Ik durf het bijna niet te vragen keiiigoej schatje 500 (kan het niet treffender formuleren:grinning: ​​​​​​ :yum: ​​​​​​) maar doe het toch.. :sunglasses: ​​​​​​

 

Heb je meegespeeld in een komische film uit 1984 met een ander schatje(s)? :wink:

Reputatie 7
Badge +24

Ik durf het bijna niet te vragen keiiigoej schatje (kan het niet treffender formuleren:grinning: ​​​​​​ :yum: ​​​​​​) maar doe het toch.. :sunglasses: ​​​​​​

 

Heb je meegespeeld in een komische film uit 1984 met een ander schatje(s)? :wink:

Bedoel je Ghostbusters:grin:

Reputatie 7
Badge +22

Ik durf het bijna niet te vragen keiiigoej schatje (kan het niet treffender formuleren:grinning: ​​​​​​ :yum: ​​​​​​) maar doe het toch.. :sunglasses: ​​​​​​

 

Heb je meegespeeld in een komische film uit 1984 met een ander schatje(s)? :wink:

Bedoel je Ghostbusters:grin:

😂🤣 Mafkezen!!! Sorry @schatje500 we proberen serieus te werken, maar soms lukt het niet! 😜

Ik hoop dat de MB delen nu wel werkt? 🤔

Reputatie 1
Badge

Alex_P ... helemaal top gedaan en privé bericht gestuurd met de 2 06 nummers 

Dankjewel :wink: , zou je het nu nogmaals willen proberen? Zou nu moeten werken zover ik het vanaf hier kan zien. 

Laat het me anders even weten. 

Top ... je bent geweldig @Alex_P 

Kan het nou wel xien .... en de mb's van de kids zijn verdubbeld ...geweldig

Mooie avond verders 

Doeiiiiii

 

 

Zegguh @Dennis Schreve waar zijn je manieren bij een dame als schatje500?

Je mag niet zeggen mafkezen tegen ons als je iemand beledigd dan doe je dat wel netjes.…

Dus geen mafkees maar dan spreek je met 2 woorden.... Dus meneer mafkees. :joy::clown::innocent:

Sorry @schatje500, als Hynder moet ik soms streng zijn. :relaxed::wink: ​​​​​​

 

@Alex_P nee hoor, die bedoel ik niet. :wink:

Ghostbusters gebruiken geen vuisten. :nerd: