Beantwoord

MB's delen bij onbeperkt data abonnement

  • 27 July 2019
  • 4 reacties
  • 695 keer bekeken

Ik heb een onbeperkt data abonnement kan ik hiermee MB's delen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 28 July 2019, 11:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Saskia75 , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan met alle mobiele abonnementen afgesloten na 2012 / 2013 MB's delen indien zij aan de voorwaarden voldoen én op hetzelfde adres geregistreerd staan. Aanmelden is simpel en kost je enkele minuten. Volg de stappen op onze aanmeldpagina, en je krijgt vanzelf een bericht dat jouw aanmelding in behandeling is genomen. Na maximaal 5 werkdagen is de registratie, indien het allemaal klopt, voltooid en kan je MB's delen.

MB's delen doe je via de MijnKPN omgeving (app of website). Je logt in met je KPN ID (inlog voor MijnKPN), kiest het nummer waar je de MB's vanaf wil halen om te delen en ziet in het overzicht de optie 'MB's delen'. Daarna kies je in het overzicht het nummer die de MB's moet gaan ontvangen. Na enkele minuten staat het dan op! Het nummer dat de MB's ontvangt hier een sms bericht over.

Heb je hier nog vragen over, of wil je graag dat ik je aanmeld voor KPN Compleet, dan hoor ik het graag! Vul in dat geval ook even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en toe te voegen mobiele nummers (of 097-nummer).
Reputatie 7
Badge +21
@Saskia75, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je in bovenstaande bericht je antwoord hebt gevonden. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
@Susan_
Dank je het is inderdaad gelukt.

Gr Saskia
Reputatie 7
Badge +21
Top, fijn om te lezen. Bedankt voor je terugkoppeling en een fijne zondag 😉

Reageer