MB's delen bij overgang van de maand

  • 31 October 2019
  • 8 reacties
  • 105 keer bekeken

Mijn partner vertrekt op de eerste dag van de maand, terwijl ik nog slaap. Zij moet vertrekken zonder mb's of mij wakker maken. Waarom kan ik niet delen met overgang van de maand?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Geef voor haar verjaardag een abonnement met mb's. Dan sla je twee vliegen in één klap. Zij haar mb's en jij kan lekker door slapen.

KPN zou ook de mb's langer geldig kunnen maken. 

Badge +19

Dat kan ja maar dan wordt het duurder. Het is natuurlijk puur een kostenplaatje.

Alles kan tegenwoordig.

KPN zou een optie kunnen maken dat je kunt aangeven; per maand een vast aantal MB’s delen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Henk, welkom hier. 

Alles kan tegenwoordig.

Ja, dat zeker. The sky is the limit.

 

Dat kan ja maar dan wordt het duurder. Het is natuurlijk puur een kostenplaatje.

Ik vroeg onlangs aan de kaasboer of ik 10 plakken kaas mocht hebben met precies 12 gaten in elk plakje. Het kon wel, werd wel 10 euro duurder.

Ik heb gepast. 

Als het aangeboden wordt, tegen meerkosten, heb je de keus.

Bij mijn TV abonnement heb ik de keus zender toevoegen, tegen kosten,  of niet.

Ook daar maak je keuze van wel of geen gebruik maken.

Nu is er geen keus.

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... ik weet het niet precies hoor... maar ik kom ook wel eens een enkele keer wat mb's te kort aan het einde van de maand. En dat doe ik gewoon zelf mb's overschrijven van iemand anders hier in huis die nog zat heeft naar mn eigen bundel. Dat gaat gewoon. Daar hoef ik niemand voor wakker te maken.

Reputatie 7
Badge +24

Los daarvan: waarom een abonnement zonder data? Waarom?