Beantwoord

MB’s delen en korting bij nieuw 06-nummer KPN Compleet

Badge
Beste,

Ik heb een 3e mobiele nummer gekoppeld met KPN compleet maar de korting is niet doorgevoerd en het delen van MB’s gaat niet.
Hoe kan dit geactiveerd worden?

Gr. B
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 augustus 2018, 18:12

Hallo!

Dat vind ik helemaal niet erg, fijn om te horen dat je met de vorige oplossing tevreden bent 🙂 Hij kan dan gewoon bij een Sim Only blijven, we hebben op dit moment één abonnement zonder MB's. Dat is het KPN Budget abonnement. Met de KPN Compleet korting kom je dan uit op € 8,50 per maand (mits het dus op hetzelfde adres staat geregistreerd).

Of je kan het abonnement gewoon houden zoals je het nu afneemt, indien dat goedkoper is.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Bokkenbende, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat een nieuw 06-nummer gekoppeld wordt in de bestaande KPN Compleet registratie duurt het maximaal 5 werkdagen voordat dit gecontroleerd en geaccepteerd is. Wanneer het nummer nieuw is, en nog geporteerd moet worden, zal dit pas gebeuren op het moment dat het nummer actief is gemaakt, en dan dus nog maximaal 5 werkdagen.

Ik kijk graag met je mee of het 06-nummer inmiddels toegevoegd is, of dat ik een indicatie kan geven wanneer de KPN compleet voordelen ook voor dat abonnement actief gemaakt worden. Wil je daarvoor het 06-nummer, je postcode en huisnummer toevoegen in jouw Forum profiel?
Badge
Hoi Susan,

Dank voor je reactie en fijn dat je even mee wil kijken. Ik heb de gegevens toegevoegd.
De 5 dagen zijn allang verstreken, ik heb de koppeling begin van dit jaar al gedaan en kom nu met de vakantie er achter dat er nog helemaal niets is doorgevoerd.

Hoor het graag.

Gr. B
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen! Het nummer dat je had genoteerd, was nog niet aangemeld voor KPN Compleet. Ik zie wel dat er 2 andere 06-nummers al gekoppeld waren, en de voordelen ontvangen! Ik heb het nummer nu direct toegevoegd aan de registratie, waarschijnlijk krijg je vandaag of morgen hier bericht over en zal ook dit 06-nummer de KPN Compleet voordelen ontvangen.

De reden dat dit niet gedaan is de vorige keer dat je het nummer hiervoor hebt aangemeld kan ik helaas niet achterhalen , omdat het al enige tijd geleden is 😞 Maar voor nu is het in ieder geval wel opgelost!
Badge
Goede morgen,
Top, ik heb de verdubbelaar idd al ontvangen.
Dank voor de snelle reactie.

Wel vreemd dat jij niet kan zien dat ik aangemeld heb. Ik heb dat nu al zo’n 20x keer gedaan waarbij ik de melding kreeg dat ik al gekoppeld ben.
Kun jij nog iets doen voor ons met de 7x €5,- die ik nu niet ontvangen heb?

Gr. B
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te horen dat de voordelen inmiddels al actief zijn! Dat is dan alsnog wel snel geregeld. De overige nummers waren wel gekoppeld, kan hier verwarring mee zijn geweest? In ieder geval, ik kan helaas niet de volledige € 35,00 vergoeden. Ik kan je hierin wel tegemoet komen, wil je hiervoor reageren op mijn privébericht?
Badge
Goede middag,

Ik het inmiddels gereageerd op je privébericht.

Nu je mij zo top geholpen hebt, heb ik nog een andere vraag. Sorry ?

Mijn zoon heeft nog een KPN sim-only abonnement zonder data. Wat is de gekoopste oplossing om ook met hem de MB’s te kunnen delen in KPNcompleet?

Gr. B
Reputatie 7
Badge +19
Hallo!

Dat vind ik helemaal niet erg, fijn om te horen dat je met de vorige oplossing tevreden bent 🙂 Hij kan dan gewoon bij een Sim Only blijven, we hebben op dit moment één abonnement zonder MB's. Dat is het KPN Budget abonnement. Met de KPN Compleet korting kom je dan uit op € 8,50 per maand (mits het dus op hetzelfde adres staat geregistreerd).

Of je kan het abonnement gewoon houden zoals je het nu afneemt, indien dat goedkoper is.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bokkenbende, ik heb geen reactie meer gehad op mijn laatste bericht. Was het zo duidelijk genoeg, of heb je hier nog andere vragen over?

Reageer