Vraag

mb's delen geen optie op nieuwe website en app

  • 27 January 2019
  • 4 reacties
  • 224 keer bekeken

al maanden maak ik veel gebruik van de optie mb's delen. Echter lukt mij dit op de nieuwe website en app niet meer. Op de 'overzicht' pagina staan namelijk gewoon al mijn gekoppelde producten. Daarentegen staat er op de pagina 'producten' alleen mijn thuis aansluiting. Hierdoor heb ik nergens de optie om mb's te delen tussen mijn mobiele nummers. Wanneer ik dan weer kies voor het knopje 'product koppelen' staat hier wel weer dat de mobiele nummers gewoon gekoppeld zijn.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @pdesoet Goed dat je dit hier meldt. Ik weet dat er op dit moment wat problemen spelen met het delen van MB's. Die problemen hebben echter wel voornamelijk betrekking op de webversie. Bij jou speelt het dus ook via de app? Kun je de app eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren? Als het dan nog niet werkt dan maak ik uiteraard een extra melding voor je.
Na het verwijderen en opnieuw installeren van de app nog steeds hetzelfde probleem. Ontkoppelen en opnieuw koppelen van de nummers helpt helaas ook niet.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is jammer. Dan ga ik het signaal doorgeven aan een achterliggende afdeling. Wil je jouw KPN Forum profiel aanvullen met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hoe is de situatie nu? Ik weet inmiddels dat er problemen waren met MijnKPN en Klein Zakelijke-diensten. Ik zie dat jouw vaste aansluiting daaronder valt.

Reageer