Beantwoord

MB's delen gelukt, maar toch geen mobiel internet

  • 16 September 2019
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Vandaag is de SimOnly van mijn vrouw geactiveerd. Ze heeft haar nummer behouden van haar vorige provider..
Ik heb haar toegevoegd in mijn KPN Compleet, en data met haar abonnement gedeeld.
Ik zie de data bij haar abonnement bijgeschreven worden en bij mij eraf, tot zover werkt het.

Echter als zij wil internetten op haar toestel via mobiel netwerk, dan werkt het niet.
Maak ik verbinding met WiFi dan werkt alles wel, maar alleen via wifi.

Haar abonnement is een SimOnly met alleen onbeperkt bellen en volgens de winkelmedewerker zou zij door mb's te delen ook mobiel data moeten kunnen gebruiken.

Waarom lukt dit dan niet? Moet er nog iets geactiveerd worden? Klopt de info van de medewerker niet? Kost het tijd voordat de gedeelde bundel bruikbaar is?
icon

Beste antwoord door PCBrocke 17 September 2019, 14:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @PCBrocke, welkom! Het klinkt alsof alles in orde is. Heeft je vrouw haar mobiele data wel aan staan? Controleer sowieso onder de instellingen even of de APN op internet of portalmmm.nl staat. Mocht het dan nog niet werken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer van je vrouw en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik hoe het ervoor staat. Wil je me ook laten weten welk toestel ze heeft?
Hoi Marcia, Dank voor je reactie.
Alle settings staan juist.
Toch maar even de telefoon uitgezet en opnieuw opgestart, en jawel, nu wordt 4G dataverbinding wel actief. Het is me een raadsel, maar waarschijnlijk zijn er zo veel apps geïnstalleerd dat een keer afsluiten en herstarten nodig was......
Nogmaals dank, het lijkt opgelost te zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te lezen dat het opgelost is! Hopelijk heb je ons niet meer nodig en anders weet je ons gewoon te vinden! 🙂