Beantwoord

Mb's delen lukt al 2 dagen niet

  • 31 January 2020
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik kan de mbs niet delen met de producten die ik heb onderling op 1 adres. Ik krijg constant het bericht met informatie over delen en kom niet bij het daadwerkelijke delen van mbs ik heb hier al een uur over gebeld en helaas nog geen oplossing. Bij de klanten service werd er gezegd dat er een storing was en dat het morgen weer zou moeten lukken. Het is nu 2 dagen later en het lukt niet 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 February 2020, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @consument11227788 

 

MB's delen werkt niet voor ex-Telfort klanten, 

is dat het geval?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @consument11227788, welkom op het forum!

Is het inmiddels gelukt om Mb's te delen? Zo nee, kan het dan kloppen dat 1 van de abonnementen een voormalig Telfort abonnement is? 

Zo nee, is het eerder wel gelukt om Mb's te delen of proberen jullie dit voor het eerst? Zijn beide nummers wel aangemeld voor KPN Compleet of KPN Hussel voordeel?

Als je dit niet zeker weet, kijk ik dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels gelukt is om Mb's te delen. Zo nee, dan hoor ik het graag!