Beantwoord

Mb's delen lukt: beide nummers wel zichtbaar in MijnKPN en op zelfde adres geregistreerd

  • 3 September 2021
  • 9 reacties
  • 59 keer bekeken

Mijn vriendin en ik zijn op hetzelfde adres geregistreerd met onze mobiele nummers en hebben alle stappen doorlopen om MB's te delen. Beide nummers zie ik ook in de mijn kpn omgeving. Het lukt ons echter niet om MB's te delen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Nico_ 3 September 2021, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Mark66 , wat voor (fout)melding(en) krijgen jullie dan?

Hallo, kom iedere keer weer uit bij de melding 'Start een huishouden'

Hallo, kom iedere keer weer uit bij de melding 'Start een huishouden'

Hallo @Mark66 En als je daar op klikt gebeurt er niets?

Of zijn juliie voormalige TFT (Telfort)-klanten, dan kan MB's delen niet.

 

 

Nee kun je niet op klikken en we zijn ook geen voormalig TFT klanten. Je hebt in dat scherm alleen de optie om meer informatie over MB's delen aan te klikken. (Die informatie voegt niets toe)

Hallo @Mark66 , bel dan even gratis met 0800 0402, de hlpdsk kan e.e.a. controleren en meteen herstellen en/of activeren.

Succes.

 

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Mark66 en welkom op ons forum!
Het lijkt erop dat 1 van de mobiele abonnementen nog niet is aangemeld voor de hussel/compleet voordelen. Heb je inmiddels al telefonisch contact gehad of zal ik je verder helpen? Indien het laatste, zou je dan je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Je mag bij persoonlijke opmerkingen wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer plaatsen ter verificatie. 

Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt en ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:

Hoi nico,

 

Nee nog geen telefonisch contact opgenomen, maar als je mij zou kunnen helpen zou mooi zijn.

Zoals verzocht heb ik de gegevens aangevuld.

 

Alvast bedankt.

 

Gr Mark

Reputatie 6
Badge +10

Yes dankje! Nog net even op de valreep voordat ik het weekend in zou gaan! Ik zag dat het nummer van jouw vriendin nog niet aangemeld was voor de voordelen. Dit heb ik zojuist gedaan en als het goed is hebben jullie allebei inmiddels een bevestiging hiervan gehad. Binnen nu en max 1 uur kun je in de app MB's gaan delen! :D

Ik ga nu mijn laptop afsluiten en wens jullie alvast een heel fijn weekend toe!

Bedankt voor de snelle service, het werkt.

 

Goed weekend gewenst