Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 18 februari 2018
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

hi,

Ik probeer MB's te delen met mijn internet only/DATA kaart maar dat lukt niet.
Van de KPN een bevestiging ontvangen dat dit nummer is aangemeld voor KPN compleet en binnen 2 dagen zouden de voordelen ingaan. (ontvangen op 1-2-2018) maar binnen mijn KPN staat dit nummer nog niet op KPN compleet. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Erik_ 23 februari 2018, 12:10

Ik zie hier nu staan dat Compleet op het data-abonnement sinds de 20e actief is, Besters. Kun je inmiddels MB's delen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ik zie hier nu staan dat Compleet op het data-abonnement sinds de 20e actief is, Besters. Kun je inmiddels MB's delen?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Besters, welkom op het forum! Als je de bevestiging toen al kreeg, zou ik wel verwachten dat het nu al zou werken. Ik zie hier wat tegenstrijdige informatie. Aan de ene kan geeft hij aan dat het Compleet zou zijn. Maar ik zie het nummer inderdaad niet terug in het overzicht. Ik heb hem opnieuw aangemeld voor Compleet. Dat wordt over het algemeen binnen 2 dagen verwerkt. Je krijgt daar bevestiging van. Wacht dat even af en probeer het dan nog eens. Mocht het dan nog steeds niet werken hoor ik het graag.

Reageer