Beantwoord

MB's delen lukt niet

Goedemorgen,

Ik wil MB's van mijn ene abonnement naar mijn andere doorsluizen maar ik loop vast. Ik heb de app op mijn telefoon, selecteer het abonnement, zie de balk met het verbruik, hieronder staat "MB's delen", als ik daarop klik krijg ik alleen "Start een huishouden" wat ik al gedaan heb. Daarboven een blauwe balk voor het steunen van partners, Hieronder een knop voor meer informatie maar daar kom ik ook niet verder.

Wie weet raad?

Groeten,

Michiel.
icon

Beste antwoord door Paul_ 27 september 2018, 09:52

Dank voor het invullen. Ik zie het probleem al. Er was maar één 06-nummer aangemeld (en de vaste diensten) waardoor er niet gedeeld kon worden. Ik heb de aanmelding nu gedaan voor het andere 06-nummer. Zodra dat verwerkt is (later vandaag) kan je delen tot je erbij neervalt. 😉

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Michiel! MB's delen zou niet zo ingewikkeld moeten zijn. Het klinkt alsof niet alle nummers zijn aangemeld voor KPN Compleet. Wellicht voor de zekerheid een SMS sturen vanaf het betreffende mobiele nummer met 'COMPLEET AAN' naar 1515 (gratis). Anders kan ik het natuurlijk ook voor je checken. In dat geval: kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Hoi Paul,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn gegevens zo goed mogelijk ingevuld.

Groeten,

Michiel
Reputatie 7
Badge +23
Dank voor het invullen. Ik zie het probleem al. Er was maar één 06-nummer aangemeld (en de vaste diensten) waardoor er niet gedeeld kon worden. Ik heb de aanmelding nu gedaan voor het andere 06-nummer. Zodra dat verwerkt is (later vandaag) kan je delen tot je erbij neervalt. 😉
Hoi Paul,

De 06-nummers kreeg ik wel beide in mijn scherm..vreemd. Maar hopelijk is het zonopgelost, bedankt!!

Grtz,

Michiel
Gelukt!!
Reputatie 7
Badge +23
Top. 🙂 Als er nog eens vragen zijn weet je ons te vinden.

Reageer