Beantwoord

MB's delen lukt niet

Ik heb een KPN abonnement (sim only) en mijn vrouw heeft een 'gewoon' KPN abonnement. Verder hebben we interactieve tv, internet en vaste telefonie. Daarmee moet het mogelijk zijn om MB's te delen. Maar het lukt met niet om dat voor elkaar te krijgen. Ik zou graagn wat MB's van mijn vrouw gedeeld zien aangezien zij 20.000 MB heeft en ik maar 1.000 MB. Kan iemand me helpen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 oktober 2018, 11:05

Dag Yvonne! Zoals je de situatie omschrijft voldoen jullie aan elke voorwaarde voor KPN Compleet en zou je de mogelijkheid moeten hebben om mb's te delen. Wellicht is er iets met de aanmelding mis gegaan? Ik kijk graag met je mee, als je dat wilt. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Yvonne! Zoals je de situatie omschrijft voldoen jullie aan elke voorwaarde voor KPN Compleet en zou je de mogelijkheid moeten hebben om mb's te delen. Wellicht is er iets met de aanmelding mis gegaan? Ik kijk graag met je mee, als je dat wilt. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo yvonnevansummeren. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels opgelost? Als je mijn hulp nog nodig hebt hoor ik dat natuurlijk graag van je.

Reageer