Beantwoord

MB's delen lukt niet

• 10 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo,
Ik heb al 5 jaar kpn compleet, nu mijn vrouw ook bij kpn zit wil ik graag mb's delen met haar. Alleen lukt dit niet, ik zie haar nummer en gegevens allemaal wel in de mijn kpn app en online.

In de app wordt ook gemeld dat ik een huishouden moet starten, maar hoe moet ik dat doen???
Groeten Anne
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 oktober 2018, 09:06

Goedemorgen Anne, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een huishouden starten betekent dat je de abonnementen / producten aanmeld voor KPN Compleet. Omdat je jouw adresgegevens al had ingevuld, heb ik even snel gekeken. Op jouw adres staat een KPN Compleet registratie met een abonnement voor Internet en TV en één mobiel abonnement. Om het 2e mobiele nummer toe te voegen kan je vanaf dat nummer COMPLEET AAN sms'en naar 1515 (gratis). Je kan het ook online regelen via onze 'uitbreiden' pagina. Voorwaarde hiervoor is dat dit nummer ook geregistreerd staat op hetzelfde adres.

Lukt het niet via het smsje om het nummer van je vrouw toe te voegen, dan voeg ik het alsnog voor je toe. Zou je in dat geval dat 06-nummer willen noteren bij persoonlijke opmerkingen in het Forum profiel?

Ik hoor graag van je! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Anne, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een huishouden starten betekent dat je de abonnementen / producten aanmeld voor KPN Compleet. Omdat je jouw adresgegevens al had ingevuld, heb ik even snel gekeken. Op jouw adres staat een KPN Compleet registratie met een abonnement voor Internet en TV en één mobiel abonnement. Om het 2e mobiele nummer toe te voegen kan je vanaf dat nummer COMPLEET AAN sms'en naar 1515 (gratis). Je kan het ook online regelen via onze 'uitbreiden' pagina. Voorwaarde hiervoor is dat dit nummer ook geregistreerd staat op hetzelfde adres.

Lukt het niet via het smsje om het nummer van je vrouw toe te voegen, dan voeg ik het alsnog voor je toe. Zou je in dat geval dat 06-nummer willen noteren bij persoonlijke opmerkingen in het Forum profiel?

Ik hoor graag van je! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @19Anne84, ik zie dat een 2e nummer inmiddels is toegevoegd aan de KPN Compleet registratie. Ik ga er dus vanuit dat het op deze manier opgelost is 😉

Reageer