Beantwoord

MB's delen lukt niet

Goedemorgen, mijn zoon is sinds afgelopen dinsdag ook bij KPN. Ons gezin heeft kpn compleet, we hebben hem gelijk toegevoegd aan mijn kpn. mijn zoon heeft een abonnement zonder internet, mijn man en ik hebben genoeg om te delen met de kinderen. Alleen kan ik niet delen met onze zoon., zijn nummer staat niet tussen de andere nummers van de andere gezinsleden om te delen.
Wat moet ik doen om te zorgen dat ik dus mijn mb's kan delen. Mijn zoon heeft ook gewoon internet nodig voor oa school.
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 oktober 2018, 12:05

Goedemorgen de brommenfamilie, welkom op het Forum!

De registratie kan tot 3 werkdagen duren na activatie van het nummer bij KPN. Dat is, mits het nummer toegevoegd is aan de KPN registratie. Zou je dit kunnen controleren door het nummer in te vullen op bovenstaande link? Is het nummer nog niet aangemeld, kan je dat alsnog regelen. Dit kan ook heel simpel door vanaf het mobiele nummer COMPLEET AAN te sms'en naar 1515 (gratis).

Mocht je er alsnog niet uitkomen, vul dan jouw Forum profiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer van je zoon. Dan help ik je graag verder!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@de brommenfamilie, heb je je zoon ook aan KPN Compleet toegevoegd, bijv. via deze pagina https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive?
Soms duurt het een paar dagen voordat het overal is doorgevoerd. In ieder geval is het wel mogelijk jullie MB's te delen met het abonnement van je zoon .
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen de brommenfamilie, welkom op het Forum!

De registratie kan tot 3 werkdagen duren na activatie van het nummer bij KPN. Dat is, mits het nummer toegevoegd is aan de KPN registratie. Zou je dit kunnen controleren door het nummer in te vullen op bovenstaande link? Is het nummer nog niet aangemeld, kan je dat alsnog regelen. Dit kan ook heel simpel door vanaf het mobiele nummer COMPLEET AAN te sms'en naar 1515 (gratis).

Mocht je er alsnog niet uitkomen, vul dan jouw Forum profiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer van je zoon. Dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
Badge +18
@de brommenfamilie, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je inmiddels MB's delen met je zoon of kan ik hier nog bij helpen?

Reageer