Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 12 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik heb een nieuw nummer toegevoegd aan mijn huishouden, maar het delen van MB's dat nieuwe nummer lukt niet. Met het andere (sub)nummer lukt dat wel.

Kunnen jullie dat oplossen? Anders heb ik morgen een sip meisje op haar verjaardagsfeestje 😉
icon

Beste antwoord door Bart_ 12 oktober 2018, 15:37

Dag Maurits. Ik heb het idee dat de aanmelding voor KPN Compleet niet goed is gegaan. Ik heb dat nu hersteld en de voordelen moeten (hopelijk) morgen beschikbaar zijn! Alvast van harte gefeliciteerd!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dat moeten we natuurlijk niet hebben, Maurits, een sip meisje op haar verjaardag. Ik zie dat je je Forumprofiel al hebt ingevuld. Zou je daarin nog wel kunnen aangeven wat het nummer is dat het niet doet? Dan check ik het direct.
Hoi @Bart_ ,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt, zie persoonlijke opmerkingen.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Maurits. Ik heb het idee dat de aanmelding voor KPN Compleet niet goed is gegaan. Ik heb dat nu hersteld en de voordelen moeten (hopelijk) morgen beschikbaar zijn! Alvast van harte gefeliciteerd!

Reageer