Beantwoord

Mb's delen lukt niet

Wil graag mb's delen met mijn vrouw, allebij hebben we een KPN abonnement en alles compleet van KPN. Nu lukt het mij niet in de kpn app om mb's tte delen. Moet een familie aanmaken krijg ik als melding. Kan wel mb's delen aan de goede doelen.
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 oktober 2018, 12:08

Goedemiddag Eddie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je nu niet de MB's kan delen die je wil delen met je vrouw! Ik denk, dat nog niet beide nummers zijn aangemeld voor KPN Compleet. Je kan dit controleren door het nummer in te vullen op deze website!

Als ik snel even ga spieken, zie ik dat er een nummer is toegevoegd (Budget abonnement) per vandaag. Dus als dat het juiste nummer is, ga ik er vanuit dat je sinds vandaag wél MB's kan delen. Kan je dit terugkoppelen? Dan weet ik namelijk dat je al geholpen bent hiermee 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Eddie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je nu niet de MB's kan delen die je wil delen met je vrouw! Ik denk, dat nog niet beide nummers zijn aangemeld voor KPN Compleet. Je kan dit controleren door het nummer in te vullen op deze website!

Als ik snel even ga spieken, zie ik dat er een nummer is toegevoegd (Budget abonnement) per vandaag. Dus als dat het juiste nummer is, ga ik er vanuit dat je sinds vandaag wél MB's kan delen. Kan je dit terugkoppelen? Dan weet ik namelijk dat je al geholpen bent hiermee 😉
Susan bedankt voor je bericht
Alles werkt. Ik wou weer eens te snel ;)

Groeten eddie

Reageer