Beantwoord

Mb's delen lukt niet


Hier lukt het ook niet, blijf de melding krijgen dat ik mijn gezin in moet stellen.
Overigens zie ik mijn dubbele data ook niet terug.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 januari 2019, 16:07

Hi @Lonkab, welkom. Als ik dit zo lees lijkt het alsof de producten nog niet zijn aangemeld voor Compleet. Dat kan je hier regelen: KPN Compleet.

Ik hoor graag of dat lukt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hi @Lonkab, welkom. Als ik dit zo lees lijkt het alsof de producten nog niet zijn aangemeld voor Compleet. Dat kan je hier regelen: KPN Compleet.

Ik hoor graag of dat lukt!
Het is al gelukt, bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
Top! Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.

Reageer