Beantwoord

Mb's delen lukt niet

  • 1 January 2019
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Hier lukt het ook niet, blijf de melding krijgen dat ik mijn gezin in moet stellen.
Overigens zie ik mijn dubbele data ook niet terug.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 3 January 2019, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Lonkab, welkom. Als ik dit zo lees lijkt het alsof de producten nog niet zijn aangemeld voor Compleet. Dat kan je hier regelen: KPN Compleet.

Ik hoor graag of dat lukt!
Het is al gelukt, bedankt!
Reputatie 7
Badge +25
Top! Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.