Beantwoord

Mb's delen lukt niet

  • 15 January 2019
  • 3 reacties
  • 179 keer bekeken

dag, in het bezit van KPN totaal, 2 mobiele nummers, waarvan 1 zonder internet. Ook aangemeld op hetzelfde adres, kom ik, als ik mb's wil delen op de mobiele telefoons steeds op het scherm terecht mb's delen een groene balk, dan een blauwe balk waarinstaat dat ik partners kan steunen en daaronder staat :
start een huishouden en ik kan naar de optie meer informatie over mb's delen. Maar verder kom ik niet. Het delen zelf lukt voor geen meter. Ik heb 2000 MB, waarvan ik 500 wil overhevelen naar het mobiele nummer zonder internet. Hoe doe ik dat? Het gaat om een Redmi 4 en een Samsung mobiel. Graag een oplossing.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Antigonea 15 January 2019, 15:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Antigonea Ik zie dat je inderdaad Compleet bent, maar er is maar één mobiel nummer geregistreerd. Dat verklaart wel waarom het niet lukt. Het mobiele nummer dat eindigt op 35 is aangemeld voor Compleet. Je zult het andere nog even moeten toevoegen. Daarna moet het zeker lukken met het delen van de mb's.
Dag Bart, merkwaardig. Bij de mijn KPN app op de mobiels krijg ik bij beide te zien dat ik compleet ben, én twee mobiele nummers op hetzelfde adres. Maar ik ga doen wat je zegt al begrijp ik er niets van. Dank.
Nogmaals de stappen doorlopen en nu maar hopen dat het werkt. Bedankt voor het snelle reageren.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan en laat het me weten als je er niet uitkomt. Dan help ik je graag verder.

Reageer