Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 30 March 2019
  • 4 reacties
  • 287 keer bekeken

Het lukt maar niet om een huishouden aan te maken voor het delen van MB's. Vorige week donderdag 2e mobiel abo aangeschaft, toegevoegd in de MijnKPN en geactiveerd. Een week afgewacht, maar we kunnen nog geen MB's delen.
Mis ik ergens een stap, gaat er iets mis, of moet ik simpelweg nog even geduld hebben?
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 April 2019, 11:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Ingevos, Welkom op het forum. Aangezien het tweede mobiele abonnement al actief is en toegevoegd is aan MijnKPN, verwacht ik dat je het nummer nog niet hebt aangemeld voor KPN Compleet. Je kunt je aanmelden voor KPN Compleet op deze pagina. Als het nummer al wel aangemeld is, dan is er iets anders aan de hand. Dat wil ik dan graag uitzoeken. Zou je daarvoor beide 06-nummers, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Ingevos, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Gisteravond werkte het ineens. Het was dus toch een kwestie van een beetje geduld hebben....
Reputatie 7
Badge +19
Wat fijn om te lezen dat het werkt @Ingevos. Is alles je duidelijk? Mocht je toch nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. Voor nu wens ik je een mooi weekend!☀️

Reageer