Beantwoord

MB’s delen lukt niet

  • 12 June 2019
  • 8 reacties
  • 130 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties
Goedenavond,
Ik heb kpn compleet en 2 mobiel nrs toegevoegd, 2 weken geleden. Als ik MB’s wil delen kan ik op een mobiel nr klikken, maar verder gaat de app niet.

Met vriendelijke groet,
ZvH
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 June 2019, 21:07

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Het alternatief voor MB's delen via de app is delen via Mijn KPN. Heb je dat al geprobeerd?
Ja, maar daar kom je een stap minder ver dan in de app. Ik krijg: start een huishouden en verder alleen info over MB’s delen, wat het inhoudt.
Reputatie 7
Badge +28
Dan kan een moderator jou hier verder mee helpen.

Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je ook even weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Die stonden er al in 😉.
Reputatie 7
Badge +21
@ZvD, bedankt voor je gegevens en je bericht! Ik heb meteen even gekeken voor je. Beide nummers zijn aangemeld voor KPN Compleet, maar het lijkt alsof één blijft hangen in de registratie. Ik heb een ticket aangemaakt zodat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Zodra de voordelen actief zijn, zal je op het nummer (dat eindigt op 33) ook een bericht krijgen.
Bedankt! Ik wacht het af.
Reputatie 7
Badge +21
@ZvD, is het inmiddels goedgekomen? 🙂
Ja het is inmiddels goedgekomen. Bedankt!

Reageer