Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 28 June 2019
  • 5 reacties
  • 137 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb kpn compleet en hieraan 2 mobiel nrs toegevoegd een aantal dagen geleden. Als ik MB’s wil delen kan ik onder een mobiel nr op 'MB's delen' klikken, maar verder gaat de app niet. Ook via de browser werkt dit niet. Ik zie enkel de uitleg, maar niet de mogelijkheid om daadwerkelijk iets te delen.

Met vriendelijke groet,
Marco
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 July 2019, 18:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Halo Marco,

Ik begrijp dat je mb's wilt delen, maar dat dit niet lukt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel de mobiele nummers aanvullen. Dan kan een moderator het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @marconian, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat je, ondanks dat je de mobiele nummers wel hebt aangemeld, geen MB's kan delen. Kan je met geen enkel nummer MB's delen (de hele optie MB's delen werkt niet?) ,of zie je één bepaald 06-nummer niet staan?

Ik zoek graag voor je uit waar het misgaat. Zou je inderdaad je profiel willen aanvullen? Dan kan ik het een en ander nagaan. Geef even een seintje wanneer je het hebt ingevuld! 😉
Halo Marco,

Ik begrijp dat je mb's wilt delen, maar dat dit niet lukt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel de mobiele nummers aanvullen. Dan kan een moderator het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?


Ik heb mijn profiel aangevuld..

Goedemorgen @marconian, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat je, ondanks dat je de mobiele nummers wel hebt aangemeld, geen MB's kan delen. Kan je met geen enkel nummer MB's delen (de hele optie MB's delen werkt niet?) ,of zie je één bepaald 06-nummer niet staan?

Ik zoek graag voor je uit waar het misgaat. Zou je inderdaad je profiel willen aanvullen? Dan kan ik het een en ander nagaan. Geef even een seintje wanneer je het hebt ingevuld! ;)


Ik zie de optie 'MB's delen bij beide nummers staan. Als ik er op klik, zowel op internet als in de app, krijg ik alleen een korte omschrijving te zien, maar geen opties om iets te wijzigen of in te stellen..
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Marco, bedankt voor je (privé)bericht.

Ik heb meteen even voor je gekeken. Het nummer dat eindigt op 67 leek niet aangemeld te zijn voor KPN Compleet. Dat heb ik nu alsnog gedaan. Als het goed is ontvang je binnen 3 werkdagen bericht op datzelfde 06-nummer dat de voordelen geactiveerd zijn. Vanaf dat moment kan je via MijnKPN (app en browser) MB's delen. Dat wilde nu nog niet, omdat niet beide nummers aangemeld waren voor KPN Complet (voor zover ik dat kon zien).

Mocht het vrijdag nog niet geregeld zijn, trek dan opnieuw even aan de bel middels een persoonlijk bericht!
De wijziging is doorgevoerd en alles werkt nu. Bedankt voor de hulp..

Reageer