Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 22 October 2019
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb een gedeelde account met mijn gezin. Onlangs ook Simkaart van KPN voor de jongste gekocht. Deze ook toegevoegd en zichtbaar bij mijn KPN. Helaas kan ik met hem geen mb's delen. Met andere gezinsleden wel. Wat hiermee te doen. Ik hoor graag. MVG CRB

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 October 2019, 15:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @CRBouwman. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we kunnen verhelpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een bericht achter wanneer je dit hebt gedaan, dan zoek ik het verder voor je uit. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag@CRBouwman. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we kunnen verhelpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een bericht achter wanneer je dit hebt gedaan, dan zoek ik het verder voor je uit. 

Ik heb helaas geen reactie van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer