Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 7 December 2019
  • 6 reacties
  • 195 keer bekeken

MB’s delen lukt niet … zojuist twee nieuwe Sims geactiveerd

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt origineel topic

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 11 December 2019, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Joop en welkom op het forum! Stap één is om deze abonnementen te koppelen aan je MijnKPN. Als je inlogt op MijnKPN via je webbrowser kun je daar via ‘Producten’ kiezen voor het koppelen van abonnementen, daar voeg je de 06-nummers toe waar het om gaat. Stap twee is deze nummers aanmelden voor KPN Hussel/Compleet, dit kun je via deze pagina regelen. Dan moet het lukken om MB's te delen! 

Hoi Joop en welkom op het forum! Stap één is om deze abonnementen te koppelen aan je MijnKPN. Als je inlogt op MijnKPN via je webbrowser kun je daar via ‘Producten’ kiezen voor het koppelen van abonnementen, daar voeg je de 06-nummers toe waar het om gaat. Stap twee is deze nummers aanmelden voor KPN Hussel/Compleet, dit kun je via deze pagina regelen. Dan moet het lukken om MB's te delen! 

DANK Saqnne voor je antwoord ...met een klein beetje hulp van een chat-collega van je is het gelukt en kan ik ‘delen’ Dank is groot.

Helaas moet je dat elke maand doen… een autonaat zou handig zijn!

Reputatie 7
Badge +17

@Joop van Super! Graag gedaan, fijn dat het gelukt is. :smile:  Bedankt voor de terugkoppeling! 

@MacMartinoooo Automatisch delen kan inderdaad niet, maar deze tip is bekend bij onze ontwikkelaars dus ik hoop dat deze mogelijkheid snel komt! 

Hoi, 

 

het lukt mij niet om een nieuw nummer toe te voegen aan kpn compleet. Kan iemand mij assisteren? 
 

Dank. Maurits 

Reputatie 7
Badge +25

Hoi, 

 

het lukt mij niet om een nieuw nummer toe te voegen aan kpn compleet. Kan iemand mij assisteren? 
 

Dank. Maurits 

Hi @mauritsvanvliet, excuses voor de late reactie. Is het inmiddels opgelost? Als ik nog wat kan doen dan hoor ik dat graag!