Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 3 januari 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

We hebben drie KPN mobiel abonnementen en met 1 nummer kunnen we geen mb’s delen of ontvangen

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 januari 2020, 11:55

Hi @Ikkenu, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je geen MB's kan delen met één van de 3 nummers. Dan lijkt het alsof deze niet is aangemeld voor de voordelen.. Zou je eens willen kijken welke melding je krijgt als je het nummer toevoegt aan de KPN Compleet registratie (indien het nummer voor van vóór 2 september 2019 is), welke melding je krijgt? 

Mocht je na deze toevoeging geen melding krijgen dat het toegevoegd gaat worden, dan kijk ik graag even mee. Zou je in dat geval je Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer waar het om gaat (bij klantnummer mobiel)? 

Ik hoor graag van je.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ikkenu, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je geen MB's kan delen met één van de 3 nummers. Dan lijkt het alsof deze niet is aangemeld voor de voordelen.. Zou je eens willen kijken welke melding je krijgt als je het nummer toevoegt aan de KPN Compleet registratie (indien het nummer voor van vóór 2 september 2019 is), welke melding je krijgt? 

Mocht je na deze toevoeging geen melding krijgen dat het toegevoegd gaat worden, dan kijk ik graag even mee. Zou je in dat geval je Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer waar het om gaat (bij klantnummer mobiel)? 

Ik hoor graag van je.

Inmiddels de chat functie ontdekt mijn postcode bleek fout te staan

Reputatie 7
Badge +21

@Ikkenu, ah dat kan ook inderdaad! Ik ga er vanuit dat dit inmiddels geregeld gaat worden en je binnenkort gewoon met alle nummers MB's kan delen :hugging:

Reputatie 7
Badge +21

@Ikkenu, staat alles nu goed administratief en kan je het nummer al MB's geven? :slight_smile:

Jazeker ik kan nu delen

Reageer