Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 21 January 2020
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb 2 mobiele nummers van KPN. Deze zijn beide aangemeld en gekoppeld in mijn KPN id. OOk heb ik deze nummers destijds aangemeld voor KPN compleet. Als ik via mijnKPN op de optie "MB's Delen" klik ik een scherm te zien met wat MB's delen inhoudt, maar geen opie om dit dan ook daadwereklijk te doen.

 

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 January 2020, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Roy van Montfort Hi Roy, wat gek dat je toch geen MB's kan delen tussen de twee mobiele nummers die je hebt. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Ik begrijp dat je in MijnKPN bij ‘MB's delen’ alleen uitleg te zien krijgt. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je de voordelen, zoals MB's delen, online gaat activeren. Kan je dat proberen en me laten weten of dat lukt? Zo niet of als je vragen hebt, vul je dan je gegevens en beide mobiele nummers in je forumprofiel in? Dan kan ik ze erbij pakken en het voor je nakijken.

Reputatie 2

Dat was de oplossing. Ik had deze registratie echter al eens doorgelopen.

Maar het werkt nu.

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +19

 @Roy van Montfort Dat is wel gek, maar dat het werkt is het belangrijkst :smiley: Graag gedaan. En anders, dan weet je me te vinden.