Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 11 March 2020
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik wil mb's delen met me zoon dat lukt niet 

Waarom niet?

*Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 March 2020, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @damian123, welkom bij ons op het forum. Het lukt niet om MB's te delen begrijp ik. Waarom het niet lukt is een hele goede vraag, ik heb wat meer informatie van je nodig om daar een antwoord op te kunnen geven. Wat voor abonnementen zijn het, is een of meer van de abonnementen van Telfort afkomstig? Als dat zo is kunnen er geen MB's mee gedeeld worden, dat kan alleen met KPN abonnementen.
Als het geen oud-Telfort abonnementen zijn speelt er iets anders, krijg je dan een foutmelding te zien als je het probeert te delen, zie je het andere nummer niet of iets anders? Zou je dat kunnen toelichten?

Reputatie 7

Hoi @damian123, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het met bovenstaande duidelijk? Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.

hallo Jasper,

 

ja ik had er wat aan want wij hebben alle 3 een oud Telfort abonnement. 

 

helaas kunnen wij dus niet delen bedankt voor je reactie.

 

groeten Marcel

Reputatie 7

Graag gedaan Marcel. Daarmee lukt het inderdaad niet. Mocht je per se wel willen delen, dan kan je kijken of de abonnementen gewijzigd kunnen worden naar een nieuw KPN pakket. Daarmee zullen de Telfort voorwaarden die je nu nog hebt, zoals het naar de volgende maand meenemen van ongebruikte MB's en belminuten en eventuele dataverdubbeling van CombiVoordeel, wegvallen. Die zijn alleen bij een oud-Telfort abonnement mogelijk.