Beantwoord

MB’s delen lukt niet

  • 26 July 2020
  • 7 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik heb geprobeerd mb’s te delen maar het lukt helaas niet. Heb ook andere topics gelezen op dit forum maar kom helaas niet verder. Er staat als ik op mb’s delen klik ‘start een huishouden’ maar ik kan er niet op klikken.

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 July 2020, 09:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Daniela_, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zag je topic voorbij komen en dacht, daar ga ik even snel op reageren. Het aanmaken van een huishouden om de voordelen te ontvangen kan je regelen via deze website. Hierbij moet gezegd worden dat oud-Telfort klanten niet de mogelijkheid hebben om MB's te delen. Nu weet ik niet of dat ook voor jou geldt, maar ik dacht dit zeg ik er nog wel even bij. Heb je er ook Telfort producten bij zitten? Meld je dan aan voor Telfort Compleet.

Het aanmelden duurt enkele werkdagen, je krijgt vanzelf een berichtje wanneer het gelukt is. Voorwaarde is dat alle producten op hetzelfde (factuur)adres geregistreerd staan. 

Lukt het niet? Dan hoor ik het graag en probeer ik het voor je te regelen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummers?

Laat je het mij even weten of het gelukt is? :smile:

Hi @Susan_,

Ik heb ongeveer 10 dagen geleden een huishouden aangemaakt. Ik kreeg later ook een e-mail dat mijn voordelen geactiveerd waren. Ik zal mijn profiel even aanvullen 

Reputatie 7
Badge +21

@Daniela_ bedankt voor de gegevens. Ik heb even gekeken en ik zag meerdere 06-nummers. Wat het probleem is, het zijn oud-Telfort abonnementen. Deze hebben niet de optie om MB's te delen. Pas wanneer je deze abonnementen verlengd met een KPN abonnement, zullen de nummers in aanmerking komen om MB's te delen. Overige voordelen kunnen ze wel voor in aanmerking komen. Welke aangemeld konden worden heb ik aangemeld. Echter, de twee nummers die eindigen op 19 en 93 hebben een ander factuuradres. Deze nummers komen daarom niet in aanmerking voor de voordelen. Wijzig het factuuradres, en dan kunnen ook die nummers worden aangemeld. Maar helaas zit MB's delen er niet in voor deze nummers.

De nummers die eindigen op 18 en 20 zijn wel KPN nummers / abonnementen. Deze twee kunnen onderling wel MB's delen.

 

Admin: meer informatie hierover kun je vinden op onze kennisbank:

 

Hi

Bedankt voor je hulp! Hoe zit het met het nummer dat eindigt op 08? Dat was eigenlijk het nummer waarmee ik het wilde delen.

Reputatie 7
Badge +21

@Daniela_ graag gedaan hoor! Het nummer dat eindigt op 08 is een oud-Telfort nummer. Hier kan je helaas geen MB's mee delen. Wil je die optie wel? Dan dien je dit nummer te verlengen met een KPN abonnement De verlenging gaat dan vrijwel direct in, omdat het contract van dit abonnement net afgelopen is.

Hi,

Maar dat abonnement is verlengd in juni 2019 via KPN dus zou het een kpn abonnement moeten zijn dacht ik

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Daniela_, volgens mijn gegevens is deze niet verlengd