Beantwoord

Mb's delen lukt niet

  • 6 September 2020
  • 11 reacties
  • 151 keer bekeken

Hij geeft bij ons helaas ook aan de de hoofdgebruiker niet zijn mbs met zijn kids kan delen. en eind september stap ik ook over naar jullie dus dan zou het ook moeten gebeuren.  hij geeft aan dat het met zijn mobiel niet mogelijk is. Is hier iets aan te doen. Heb ze voor Hussel en alles al aangemeld.

 

grtz

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 September 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @peanutthefirst, welkom hier. 

Dit hoort geen probleem te zijn tussen de 06-nummers binnen jullie huishouden.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag alle 06-nummers ergens noteren waar het om gaat. :relaxed:

Ik heb het geprobeerd zo goed mogelijk aan te vullen

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie al waar dit aan ligt, denk ik. Het nummer eindigend op 809 is een Telfort nummer. Het nummer is wel overgezet naar het KPN netwerk maar heeft nog wel de voorwaarden van het Telfort contract.

Vanaf dat nummer kun je geen Mb's delen met de nummers eindigend op 413 en 117. Die 2 nummers zijn wel KPN Hussel nummers en kunnen wel onderling Mb's delen. 

Is dit zo duidelijk genoeg? Laat het me anders weten. 

En wanneer is dat telfort contract dan over?? Want bij starten abonnementen is dat niet vertelt???

Reputatie 7
Badge +24

Dat contract is al afgelopen, sinds eind 2018. Je kunt nu dus verlengen, mochten de abonnementen van KPN jou aanspreken. Dan wordt dit een KPN abonnement waarmee je ook Mb's kunt delen met de andere nummers. Dit kun je hier doen. 

Maar dan verlies ik al die mbs dan waarschijnlijk

Reputatie 7
Badge +24

Welke Mb's bedoel je als je aangeeft dat je deze verliest? Bedoel dat je ze bij Telfort nog mee kunt nemen naar de volgende maand? Dat klopt inderdaad wel, dat kan echter niet anders. Die abonnement heeft KPN namelijk niet. 

 

Janaja. Ik heb abonnementen afgesloten bij kpn voor mij en de kids om dit allemaal ook te kunnen delen met mijn man de mb s.

En er was ons toen ook uitgelegd dat dat kon. Omdat jullie telfort allemaal over genomen hadden. 

En als ik dan het abbo dan op naam van kpn wil hebben.  Wil ik het natuurlijk zoveel mogelijk in de zelfde samenstelling als dat het bij telfort was.

Maar goed maandag ochtend ga ik kpn bellen. Want dit vind ik echt rot want zo is het me niet uitgelegd.

en vind nu oprecht dat ik voor jan .... 3 abonnementen heb afgesloten. Want dit was echt met het idee

 

Mijn man is al klant van jullie. Dan worden wij ook lid. En dat we dan de mbs kunnen delen. Maar ja dat kun dus blijkbaar niet

Zo abonnement afgesloten. En nu kan ik nog steeds niks delen onderling.

 

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Harvey, ik vermoed dat het nummer nog gekoppeld moet worden met de KPN nummers. Als ik het goed zie is dit vandaag gedaan en kun je nu ook onderling data delen. Klopt dit?

Reputatie 7
Badge +24

Harvey, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.