Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 20 September 2020
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb drie dochters met allen een Kpn abonnement, net als ik zelf. Ik heb recent voor de jongste dochter het kind abonnement toegevoegd om mb’s te kunnen delen. Nu kan ik op de een of andere manier niet met haar delen. Graag jullie hulp. 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 September 2020, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Eslottje. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om mb's te delen met jouw jongste dochter. Heb je het nummer al aangemeld op onze pagina ”Check je voordelen”. Als dit niet lukt, dan help ik je graag verder. Laat je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele telefoonnummer van jouw dochter achter in jouw KPN forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Hi Vikash, ik kan helaas nog niet met dochter 3 mb’s delen. Het nummer aanmelden lukt ook niet helaas. Ik heb mijn profiel aangevuld en haar nummer vermeld. Groet, Esther

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele nummer jouw dochter toegevoegd aan jou KPN Compleet/Hussel huishouden. Zou je het nog eens willen proberen? Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Het is nu gelukt! Dank voor je hulp Vikash!

Reputatie 7
Badge +21

@Eslottje Graag gedaan! :blush: