Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 23 February 2021
  • 8 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren een KPN Hussel als ik probeer MB over te zetten naar mijn dochter lukt dat niet. Als ik bij mijn producten kijk staat daar het mobiele nummer van mijn dochter en een voor mijn onbekend 06 nummer maar mijn eigen 06 zie ik niet. Wat moet ik nu doen? Mijn dochter kan nu niet gebeld worden 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 February 2021, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Richard3101, ik wil graag MB's delen voor je mogelijk maken. Als je jouw profiel invult en mij een seintje geeft, ga ik aan de slag. 

Gedaan!

Maar waar is dan dat onbekende 06 nummer voor?

Reputatie 7
Badge +19

Als ik op jouw adres kijk, zie ik een internet en tv abonnement dat morgen 24-02-2021 wordt aangesloten door een KPN monteur. Daarnaast zie ik 1 actief mobiel abonnement en een abonnement dat ingaat per 01-03-2021, per die datum wordt het abonnement overgezet naar KPN.

Maar mijn dochter heeft ook een berichtje gehad dat haar mobiele nummer per 22-02-2021 wordt overgezet naar KPN. Dan is namelijk jaar oude abonnement verlopen?

Reputatie 7
Badge +19

Er is nu inderdaad 1 nummer actief bij KPN. Dat is het nummer met 0GB en onbeperkt bellen/sms. Het andere nummer met 15 GB en onbeperkt bellen/sms zal per 1 maart actief worden zie ik. 

Nu kan ik met het 15GB nummer niet wegbellen. Heb de e-sim geinstalleerd maar lukt niet.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Richard3101, ik zie dat er een nieuwe fysieke simkaart gestuurd is. Heb je die inmiddels geactiveerd? Dan kan je daarna nog eens proberen om de eSim te activeren. Ik ga er vanuit dat het nu wel gewoon goed gaat!