Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 13 August 2021
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Het lukt mij trouwens nog steeds niet. Met hulp van de helpdesk is het probleem onderkend, maar nog steeds niet opgelost. Moet nu steeds bellen voor het delen van mb’s. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

icon

Beste antwoord door Nico_ 17 August 2021, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Pecasapa en goed dat je aan de bel trekt. Voor zover ik weet zijn er geen verstoringen met het MB's delen. Ik wil daarom graag eens met je meekijken. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Als je hier nog een gil geeft zodra je daar mee klaar bent dan kan ik op onderzoek voor je gaan :mag:

Forumprofiel ingevuld.

Reputatie 6
Badge +10

Dankje! Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en stuitte direct op het volgende, ik zag 2 Telfort mobiele abonnementen en 1 KPN mobiel abonnement. Het MB's delen kan alleen met KPN mobiel onderling. MB's delen met Telfort abonnementen is nooit mogelijk geweest en gaat ook niet mogelijk worden. Voor het kunnen delen van MB's moeten de Telfort abonnementen eerst worden verlengd naar een KPN hussel abonnement.
Als je over het verlengen van deze abonnementen meer informatie wilt kun je het beste even bellen met 0800-0402.

Toch krom, ik mag wel de abonnementskaarten betalen aan kpn, maar iets er voor terug krijgen niet. En de Telfort abonnementen zijn toch in beslag genomen door kpn? Ik ben het er niet mee eens.

Reputatie 6
Badge +10

Toen Telfort “in beslag” is genomen door KPN hebben wij afspraken met alle Telfort klanten gemaakt dat alle abonnementen en voorwaarden die zij hadden op de Telfort abonnementen helemaal ongewijzigd zouden blijven. Dat was een harde voorwaarde voor beide partijen. Bij Telfort abonnementen is het nooit mogelijk geweest om data te delen, dus ook die voorwaarde is onveranderd gebleven.