Beantwoord

MB's delen lukt niet als klant van KPN

  • 15 March 2020
  • 5 reacties
  • 164 keer bekeken

Vandaag geprobeerd om MB's te delen met een familielid.
Alle stappen doorlopen en een mail gekregen van KPN:  “Al uw KPN Compleet voordelen zijn actief, hoera!”.

Nu blijkt dat het niet mogelijk is om MB's te delen omdat mijn abonnement omgezet is van Telfort (was ook KPN) naar KPN. Als oplossing moet ik mijn abonnement omzetten naar een duurder KPN abonnement. Dit is vreemd, omdat ik deze service als klant van KPN aangeboden krijg en ik de bevestigingsmail heb ontvangen dat alles goed is.

Vraag aan KPN: los dit op, zorg dat alle oude klanten van Telfort ook nadat zij klant geworden zijn van KPN gebruik kunnen maken van deze service !

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 March 2020, 12:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @BeFish , bij Telfort kun je data va n 2 maanden meenemen naar de huidige maand en bij KPN kun je data delen of doneren, het is maar net wat je voorkeur heeft.

Het is dus of het een of het ander.

 

Reputatie 7

Hallo @BeFish, welkom op het KPN forum. Wat Jan aangeeft klopt helemaal. Met het oud-Telfort abonnement wat je hebt heb je de voorwaarden behouden. Bij Telfort kon je geen MB's delen, nu bij KPN ook niet. Bij Telfort kon je de ongebruikte MB's en belminuten meenemen naar de volgende maand en dat kan jij nu nog steeds. Bij een niet KPN abonnement kan dat niet. Het is afweging die je zelf kunt maken.

Beste Jasper,


Helaas heb jij ongelijk, vandaag is mijn nieuwe maand ingegaan en ik ben met een schone lei begonnen. De ongebruikte MB's (1/1000) en belminuten zijn niet meegegaan naar mijn volgende maand.

Ik blijf het vreemd vinden, ik heb nu een KPN abonnement (was eerst Telfort), waarom heb ik als klant van KPN dan niet de gelijke rechten als klant van KPN. Ik heb niet gevraagd om klant te worden van KPN, dat is mij opgelegd ! Het is dan vreemd dat ik dan alleen van mijn oude rechten van de “vorige” profider gebruik kan maken terwijl ik toch klant ben van KPN.


Alleen als ik een nieuw KPN abonnement afsluit dan kan ik wel gebruik maken van de KPN diensten. Als ik dan toch een nieuw abonnement moet afsluiten, dan kan ik dat ook bij Vodafoon doen.

Hallo @BeFish , welk mobiel abo heb jij, hoeveel minuten en hoeveel data standaard die dan ook verdubbeld wordt.

Kun je eens een schermdump plaatsen van MijnKPN  met je mobiele data gegevens?

 

Reputatie 7

Je hebt nog steeds hetzelfde Telfort abonnement als voorheen, het valt nu alleen onder de vlag van KPN. De voorwaarden zijn niet veranderd zoals ik zei, dus wat je eerder niet kon kan je nu nog steeds niet. Als de abonnementen gewoon bij Telfort waren gebleven, zou je het ook niet kunnen. Je hebt nog steeds het abonnement waar je origineel voor hebt gekozen :slight_smile: 

Zou je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer ook aan je forumprofiel kunnen toevoegen @BeFish? Dan kan ik met je meekijken naar de mee te nemen MB's. Ik hoor het hieronder graag van je als je dat gedaan.