Beantwoord

MB's delen lukt niet, ben ik wel compleet?

  • 3 May 2019
  • 12 reacties
  • 1380 keer bekeken

Goedemiddag,
Wij hebben 5 mobielennummers kan geen MB's delen met andere collega's. geen knop op mijn KPN of de app. Hoe kunnen we de MB's delen? en wanneer ontvang je dubbel zoveel data? Geldt dat ook als je 5 mobielennummer hebt?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 May 2019, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @fatimaodrie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Een voorwaarde om MB's te kunnen delen, is dat alle nummers op hetzelfde adres geregistreerd staan en het moet een consumentabonnement zijn of kleinzakelijk. Voldoen alle nummers aan deze voorwaarden? Aangezien je de term collega's hebt gebruikt, twijfel ik hier namelijk aan.

Mochten ze wel allemaal op hetzelfde adres geregistreerd zijn en niet zakelijk afgenomen worden (behalve kleinzakelijk) dan kan je de nummers aanmelden voor KPN Compleet via dit online formulier.

Dubbele data kan je ontvangen als je ook Internet en TV (privé) afneemt bij KPN, wel weer op hetzelfde adres als de mobiele nummers. Hier wordt een check op gedaan.

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +21
@fatimaodrie, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het gelukt is om KPN Compleet aan te vragen? Of waren de adressen niet hetzelfde? Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik het graag.
Sorry voor mij late reactie. Alle nummer staan op hetzelfde adressen. Wij hebben KPNzakelijk klein.
Wat houd dat in? Er is ons verteld dat het wel mogelijk was. Ik probeerde ons ook aan de melden via het formulier KPN Compleet. Helaas niet gelukt. Krijg melden dat de gegevens niet kloppen. abonnement is 4 ingegaan.
ik bedoel de abonnementen zijn 4 april 2019 ingegaan
Reputatie 7
Badge +21
Ik ben niet helemaal op de hoogte van zakelijke abonnementen, maar kleinzakelijk zou inderdaad mee moeten kunnen doen met KPN Compleet. Staan de factuurgegevens ook op het juiste adres? Zou je de postcode en het huisnummer plus alle 5 de mobiele nummers willen toevoegen aan jouw Forum profiel? De mobiele nummers kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, alleen jij en KPN moderators kunnen dit zien!
ik heb gegevens toegevoegd aan mijn profiel.
Dank daarvoor, @fatimaodrie . Susan is een paar dagen weg dus ik neem het even over. Helaas lukt het mij ook niet om je compleet te maken en ik heb onmiddellijk de hulptroepen ingeschakeld. Zodra ik van hun een reactie heb, laat ik jou dat weten! Ik hoop uiteraard dat we dit op korte termijn op kunnen lossen!
Dank voor het overnemen. Ik wacht het af.
Ik had er zelf overheen gekeken maar we lijken er nu achter te zijn. Het factuur adres wijkt af van de adressen waar die nummers zijn aangemeld.
Het is de bedoeling dat deze hetzelfde zijn. Je kunt dit aanpassen via https://mijn.kpn.com/. Laat je weten of dit lukt?
Volgens mijn gegevens is het nu opgelost. Is dat ook jouw ervaring, @fatimaodrie ? 🙂
klopt, dank je voor je hulp
Goed om te lezen! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 🙂