Beantwoord

Mb's delen lukt niet bij 6e nummer

  • 2 February 2020
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik gebruik de KPN app om onderling mb's te verdelen. Nu hebben wij hier in dit huis de luxe over 6 telefoon abonnementen, echter de app laat mij er maar 5 toe.

Is dit een beperking of een bug?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Maja van KPN 6 February 2020, 15:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mvanrijn, welkom op het forum! 

Er kunnen 10 mobiele abonnementen aan elkaar gekoppeld worden, 6 zou dus geen enkel probleem moeten zijn :slight_smile:

Is het 6e nummer wel aangemeld voor KPN Compleet / KPN Hussel? Zo nee, zouden jullie dat willen kijken of jullie hem alsnog aan kunnen melden? Als dat goed gaat, komt het nummer vrij snel daarna beschikbaar in het overzicht van Mb's delen!

Hallo Maja,

Bedankt voor je reactie maar volgens mij is het limiet maximaal 5 abbonementen.

Misschien is dit aan te passen?

 

Reputatie 7
Badge +20

Waar baseer je op dat het er maar 5 mogen zijn? Loop je ergens tegenaan bij het aanmelden via deze pagina?

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dat gaat om het koppelen van producten aan een KPN ID. Dit staat helemaal los van Mb's delen en het aanmelden voor KPN Compleet/KPN Hussel.

Als je 6 verschillende abonnementen hebt, kan je voor alle 6 een eigen KPN ID aanmaken en daar het betreffende nummer aan koppelen, als je dat wilt. Je bent uiteraard ook helemaal vrij om meerdere abonnementen onder hetzelfde KPN ID te plaatsen, als dat je voorkeur heeft.

Het delen van Mb's kan met elk nummer dat geregistreerd is op hetzelfde adres en gekoppeld is aan de rest. Het maakt daarbij niet uit of dat nummer onder dezelfde KPN ID hangt :slight_smile: Heb je al op de link geklikt uit mijn 2 berichten hierboven? Die leidt naar een hele andere pagina, waar je een mobiel nummer toe komt voegen aan KPN Compleet/KPN Hussel, zodat je Mb's zult kunnen delen met dit nummer!

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Is het inmiddels gelukt?

Mocht je er niet helemaal uitkomen, dan kijk ik graag even met je mee! Zou je daarvoor je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens (o.a. het nummer dat er nu niet bij staat) en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: